بلاگ مجله اینترنتی شهر صندل

۲۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مد روز

خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مد روز؛ در این مقاله قصد بر این است که در مورد کفش صندل زنانه اطلاعاتی ارائه شود. کفش های صندل دخترانه بر حسب سایز، رنگ و به طور کلی پارامتر های دیگری از یکدیگر تفکیک می شوند.

ولی به طور کلی این صندل ها باید دارای ویژگی‌ های مناسبی برای پوشیدن باشند که در این مقاله به آن ها پرداخته خواهد شد. شما می توانید برای خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مد روز دنیا به وب سایت رسمی شهر صندل مراجعه کنید و با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مد روز

انواع صندل زنانه

انواع کفش‌های موجود در کمد کفش خانم‌ها در تابستان جای خود را به دمپایی صندل زنانه می‌دهند. به دلیل آنکه این نوع کفش‌ها در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند، یک جفت از آن‌ها متناسب با هر موقعیتی پیدا می‌شود.

به این معنا که تفاوتی ندارد خانم‌ها در روزهای گرم سال به پیاده‌روی بروند و یا برای مهمانی به دنبال کفش مجلسی و درعین‌حال زیبا باشند، یک جفت صندل همیشه برای آنان وجود خواهد داشت. این موضوع بیانگر آن است که کفش صندل زنانه جوابگوی هر سلیقه و نیازی برای خانم‌ها خواهد بود.

  • صندل تخت زنانه
  • صندل‌های میول
  • صندل پاشنه بلند
  • صندل زنانه لا انگشتی
  • صندل طبی
  • صندل زنانه اسپرت
  • صندل لژ دار
  • صندل بندی زنانه
  • صندل زنانه مجلسی
  • صندل چوبی
  • صندل‌ گلادیاتور
  • صندل عروس

" جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل رکابدار شهرصندل کلیک کنید"


ویژگی هایی که یک صندل خوب و استاندارد

دقت داشته باشد که اگر در زمان خرید صندل انتخاب درستی داشته باشید می توانید از صندل ها برای استفاده روزانه و پیاده روی هم نیز استفاده کنید.

برخی از صندل ها بسیار خشک هستند یا پاشنه های بلندی دارند که برای استفاده چند ساعته و روزانه اصلا مناسب نیست پس برای خرید یک صندل خوب و مد روز به نکات زیر توجه کنید.

اولین ویژگی که باید به آن دقت داشته باشید سایز صندل می باشد. سایز صندل انتخابی باید به گونه ای باشد که انگشتان پای شما در آن آزادانه قدرت حرکت داشته باشند اما آنقدری هم ازاد نباشد که پا درون کفش سر بخورند.

دمین ویژگی که باید در نظر داشته باشید باید کفش مناسب پر کردن کف پا باشد. در صورتی که این انحنا پر نشود شما با مشکلات مفصلی جدی روبه رو خواهید شد.


"جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه روی لینک کلیک کنید"


سومین ویژگی زیره کفش است، زیره‌های ‪ کفش باید سبک ، راحت و در برابر سایش مقاوم تر بوده و دوام آنها بیشتر است ظاهر این زیره‌ها تو پر بوده و در حالت خم کردن انعطاف بیشتری دارند. به هنگام خرید کفش باید به این نکته نیز دقت کرد که کف زیره نباید  صاف باشد بلکه باید آج دار باشد تا از لیز خوردن جلوگیری کند

از نظر قالب بندی، فضای پنجه کفش باید طوری باشد که به انگشت‌های پا فشارواردنکند کفش‌هایی که پنجه آنها تیز است باعث می‌شوند انگشت‌های پا روی هم بیفتند

صندل انتخابی شما نباید پاشنه اش بیشتر از ۳ سانت باشد. چون پاشنه بلند صندل به کف پایتان فشار وارد می کند و عوارض جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

دقت داشته باشد که صندل انگشتی نخرید چون باعث ایجاد زخم در بین انگشتان پا می شود.

به جنس بندهای صندل هم دقت نمایید. جنس آن نباید به گونه ای باشد که انگشتان پاها اذیت شوند و یا تاول بزنند.

خرید اینترنتی کفش صندل زنانه مد روز

خرید کفش صندل

یکی از کفش های پر طرفدار فصل تابستان صندل ها زنانه هستند. در فصل تابستان خرید کفش صندل ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند، صندل ها بسیار راحت هستند و هوا به خوبی در آن جریان دارد و از بوی بد پا جلوگیری می کنند.

کفش های صندل در مدل های مختلفی تولید و به فروش می رسند.یکی دیگر از ویژگی‌ هایی که می ‌توان برای انواع صندل ها نام برد تنوع رنگ و شکل و جنس آن ها است.

به طور کلی صندل ها مناسب هر سلیقه ای می باشند. این کفش ها حتی  برای افرادی که دچار مشکلاتی در پنجه پا می باشند بسیار مناسب می باشند پس به طور کلی خریداران بسیار زیادی دارند.

می توانیم بگوییم که خرید کفش صندل توسط افراد زیادی صورت می‌ گیرد و دارای بازار بسیار خوبی می باشد. شما می توانید برای راحتی خود و مراقبت از پاهایتان در تابستان صندل خریداری کنید ما در شهر صندل جدید ترین صندل ها را برای شما بفروش گداشته ایم.

 

۳۰ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش اسنیکرزهای جذاب تابستانی

کفش اسنیکرزهای جذاب تابستانی کفش های اسنیکرز یک سبک جذابی از کفش هستند که برای پوشیدن در تیپ و استایل های اسپرت بسیار مناسب است و طبیعتا سلیقه طیف وسیعی از علاقه مندان به کفش است.

احتمالا این مطلب مورد توجه آن دسته از افرادی قرار خواهد گرفت که بی صبرانه منتظر مدل های جدید اسنیکرزهای جذاب تابستانی هستند و می خواهند به محض ورود به بازار، آن را خریداری کنند. به یاد داشته باشید می توانید برای خرید اسنیکرزها و کفش های اسپرت، به فروشگاه شهرصندل مراجعه کنید.

کفش اسنیکرزهای جذاب تابستانی

اسنیکرز Grenson

این برند بریتانیایی کفش‌های دست‌ساز تولید می‌کند که کار خود را از سال 1866 شروع کرده است. این برند به دلیل تولید محصولات چرمی و کیفیت بی نظیر آن، بسیار محبوب است. این اسنیکرز ها برای محیط های غیر رسمی یک گزینه ایده آل خواهد بود. این برند دارای طرح ها و رنگ های مختلفی از اسنیکرز ها است که با هر سلیقه‌ای خود را مطابقت می‌دهد.

اسنیکرز VEJA

اسنیکرز VEJA به راحتی با لوگوی برندشان قابل تشخیص هستند. این کفش ها در برزیل تولید می شوند و از این برند در سال های اخیر به دلیل پایداری و استفاده نوآورانه از پارچه ها، تجلیل می شده است.

در تولید این اسنیکرز ها از پنبه ارگانیک برزیلی و پرویی استفاده میشود . این موضوع کیفیت کفش ها را دو چندان می‌کند. وجود طیف گسترده ای از رنگ ها باعث می‌شود که شما در پیدا کردن یک جفت کفش مناسب که نشان دهنده شخصیت و استایل شماست، انتخاب راحتی داشته باشید.

اسنیکرز Vans

این برند کفش در سال 1966 در آناهیم، کالیفرنیا تأسیس شدو به لطف جامعه اسکیت بورد باز ها به یک برند محبوب تبدیل شد. این کفش ها از آن زمان تا کنون تکامل یافته و با طراحی های خاص خود باعث شده افراد مختلفی از هر سلیقه ای سمت این اسنیکرز ها بیایند. کفش Old Skool معروف هم توسط این برند به تولید رسیده است. همچنین اسنیکرزهای Vans از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

اسنیکرز Belstaff

این برند بریتانیایی در سال 1924 توسط هری گروسبرگ و الی بلوویچ تاسیس شد. این برند اکنون متعلق به شرکت پتروشیمی اینئوس است. با وجود تغییر در مالکیت، چیزی که تغییر نکرده و نخواهد شد تعهد این برند به کیفیت است.

اسنیکرز Clae Los Angeles

کفش‌های کتانی Clae Los Angeles در سال 2001 در لس‌آنجلس تأسیس شد و به دلیل طرح های استثنایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کفش ها را می‌توانید به دلیل راحتی و کیفیت عالی، سالیان سال بپوشید و لذت ببرید. همچنین این برند در تولید محصولات خود از مواد طبیعی استفاده می‌کند که هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

اسنیکرز Toms

تامز برندی است که علاوه بر تولید اسنیکرز های خوب، تأثیر مثبتی بر جامعه دارد. این شرکت میلیون‌ها کفش را به برنامه‌های توسعه جامعه اهدا کرده‌ است. این شرکت در سال 2006 توسط Blake Mycoskie تأسیس شد و به طور قابل توجهی رشد کرد.

اسنیکرز Church’s

این برند یک برند بریتانیایی است که برای سنت ارزش قائل است و کیفیت و راحتی محصولات آن، زبان زد است. داستان این برند را می‌توان در سال 1617 دنبال کرد. آنتونی چرچ، بنیان گذار این برند، کفاش ماهری بود که به‌خاطر محصولات چرمی شهرت داشت. قرن‌ها بعد، در سال 1873، نوه‌ی او، توماس چرچ، برندی را که امروز می‌شناسید و دوست دارید، تأسیس کرد. گروه پرادا اکنون مالک آن است. می توانید برای هر مناسبتی یک جفت کفش ورزشی پیدا کنید که همگی به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

اسنیکرز Kenneth Cole

اسنیکرز Kenneth Cole

کفش های کنت کول به دلیل کیفیت و راحتی که برای مشتریان به ارمغان می‌آورند، تحسین شده است. سم ادلمن موسس این برند بوده که فعالیت خود را از سال 1982 آغاز کرده است. این برند همچنان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان و خانم هایی است که می‌خواهند کفشی داشته باشند که در شرایط مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.

۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل روفرشی مردانه آرین

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

کاربرد: مناسب برای استفاده طولانی مدت

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل روفرشی مردانه آرین کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش صندل مردانه شهرصندل کلیک کنید"

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل روفرشی مردانه سمند

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

کاربرد: مناسب برای استفاده طولانی مدت

 

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل روفرشی مردانه سمند کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش صندل مردانه شهرصندل کلیک کنید"

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل زنانه رکابدار شانا

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب : نرمال

مزایا: سبک، نرم و راحت و طبی

 

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه رکابدار شانا کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید"

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کیف مینیمال زنانه کد 365

ابعاد : 13 در 20

جنس : چرم صنعتی

درب کیف زیپی است.بند بلند دارد.

 

"برای مشاهده و خرید کیف مینیمال زنانه کد 365 کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کیف زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کیف زنانه شهرصندل کلیک کنید"

 

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل تابستانی رکابدار مردانه فشن

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

کاربرد: مناسب برای استفاده روزانه در فصل گرما

 

 

"برای مشاهده و خرید کفش صندل تابستانی رکابدار مردانه فشن کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل مردانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش صندل مردانه شهرصندل کلیک کنید"

۲۷ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

چند برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند

چند برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند کفش ها از مواردی هستند که ما برای ماه‌ها و حتی سال های متعددی از آن استفاده می‌کنیم از همین جهت دانستن اینکه چه کفشی هیچ وقت از مد نمی افتد

گزینه های بسیار ضروری است در این مقاله قصد داریم به سوال چه مدل کفش هایی از مد نمی افتند به صورت جامع پاسخ بدهیم.

چه برای یک قرار دوستانه و چه در یک جلسه‌ی کاری، کفش‌ها می‌توانند آینه‌ی سلیقه و شخصیت شما باشند. کفش‌های برند مردانه تمیز و مناسب برای یک استایل به معنی آن هستند که شما به جزییات اهمیت می‌دهید و خوب می‌دانید چطور بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

چند برند کفش مردانه

  •  کفش تستونی – Testoni

این کفش محصول کشور ایتالیا و شهر بولونیا است. آمدئو تستونی اولین کارگاه خود را بیش از یک قرن پیش در سال 1929 با رویای ایجاد زیباترین کفش های جهان افتتاح کرد.

امروزه A. Testoni دارای پتنت های انحصاری است و تلاش می کند تا سبک ایتالیایی معاصر را به روش دست ساز، به تصویر بکشد. کفش‌های این برند همواره به دلیل کیفیت استثنایی‌شان و استفاده از مواد درجه یک رتبه‌بندی می‌شوند.

با A. Testoni طرح‌های عجیب و غریب زیادی پیدا نخواهید کرد، اما چیزی که خواهید یافت، طرح‌های چرمی دست‌ساز است که برای مدت طولانی برای شما دوام خواهند داشت.

چند برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند

  • کفش آلتن – Alten

کفش آلتن در کشور آمریکا و شهر ماساچوست به تولید می‌رسد. برند آلدن در سال 1884 توسط چارلز اچ آلدن تأسیس شد و به دلیل تولید کفش های مجلسی با کیفیت بالا، شهرت خوبی به دست آورد.

این برند به عنوان بهترین برند کفش آمریکایی و سنگر کفش های شیک شناخته می شود. این تنها کفش و چکمه‌ساز اصلی نیوانگلند باقی مانده از صدها کفش است که مدت‌ها پیش شروع به کار کرد و سنت کفش‌سازی با کیفیت واقعی را پیش برد. برای خرید موکاسین منگوله ای که در تصویر بالا مشاهده می کنید، باید هزینه نسبتا بالایی بپردازید. اما برای یکی از بهترین مارک های کفش در جهان ارزش آن را دارد.

  •  کفش آلفرد سارجنت – Alfred Sargent

این کفش ها در کشور انگلستان تولید می‌شود. آلفرد سارجنت در سال 1899 و در محله Rushden Northamptonshire در منطقه معروف کفش‌سازی انگلیسی کار می‌کرد. در طی چهار نسل، این کسب و کار متعلق به خانواده به دلیل خدمات MTO (ساخته شده به سفارش) و مجموعه‌های مقرون به صرفه‌تر، شهرت رشک‌آوری به دست آورده است.

  •  کفش برلوتی – Berluti

برلوتی در سال 1895 در پاریس تأسیس شد و در سال 1993 توسط LVMH خریداری شد. این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای کفش لوکس در جهان شناخته می‌شود. قیمت‌های RTW آن‌ها با قیمت‌های MTO بسیاری از کفاش‌های خارق‌العاده در این فهرست رقابت می‌کند.

  •  کفش کارمینا – Carmina

این کفش ها در کشور اسپانیا و شهر مایورکا به تولید می‌رسد. کارمینا توسط Matías Pujadas در سال 1866 تاسیس شد و شروع به ساخت کفش ها کرد. اشتیاق او به یک سنت خانوادگی تبدیل شد. این برند اولین تولید کننده اروپایی کفش و بوت Cordovan شد. این کفش ها هم مقرون به صرفه هستند و کیفیت خوبی دارند.

  •  کفش کریستین کیمبر – Christian Kimber

این برند در ملبورن استرالیا به ثبت رسیده است. کریستین کیمبر، طراح متولد بریتانیا، تجارت خود را در ملبورن تأسیس کرد. ابتدا با کتانی‌های منگوله‌ای و سپس با کلکسیون کفش‌های کتانی خود مورد توجه قرار گرفت. این برند کفش های مردانه غیررسمی ارائه می‌کند، از جمله کفش‌های پاشنه بلند پوزیتانو که در تصویر بالا نشان داده شده است. کریستین کیمبر در حال حاضر یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین برند ها در مد استرالیا است.

چند برند کفش مردانه که هیچوقت قدیمی نمی‌شوند

  • کفش کراکت اند جونز – Crockett & Jones

این کفش در کشور انگلستان به تولید می‌رسد. طبق نظرسنجی کیفیت محصولات Crockett & Jones بالاتر از Church’s است. Crockett & Jones در محدوده قیمتی خود، کیفیت ساخت عالی را ارائه می دهند و ارزش خرید دارد.

  • کفش Stefano Bemer

این کفش ها برآمده از شهر زیبای فلورانس ایتالیا است. استفانو بمر فلورانسی با رویکردی سازش ناپذیر به هنر کفاشی، شهرتی بی‌رقیب در سطح جهانی ایجاد کرده است.

این شرکت که در ابتدا توسط استفانو بمر در سال 1983 راه اندازی شد، پس از مرگ بمر در سال 2012 توسط توماسو ملانی خریداری شد که می خواست رویکرد دست ساز منحصر به فرد خود را در هر جنبه ای از ساخت کفش ادامه دهد.

۲۴ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه ، با سلام خدمت شما همراهان و هموطنان عزیز ما در این مقاله قصد داریم در مورد خرید انواع صندل های مردانه اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

در فصل تابستان که هوا گرم و طاقت فرسا می شود پوشیدن کتونی و کفش های مردانه باعث عرق کردن و بوی بد پاها می شود آقایان با پوشیدن صندل های مردانه می توانند از عرق کردن و بوی بد پا جلوگیری کنند.

برای خرید صندل های مردانه به صورت اینترنتی که یکی از آسان ترین و  بروز ترین راه ها است تنها کافیست به وب سایت رسمی شهر صندل مراجعه کنید و پس از انتخاب صندل مردانه مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کالای شما به دستتان برسد.

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه

خرید کفش صندل مردانه چرمی

یکی از پرطرفدار ترین صندل های مردانه، صندل چرمی است. شما اگر قصد خرید صندل های مردانه را دارید بهتر است بدانید که صندل های چرمی از دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی ساخته می شوند.

حتما می دانید که صندل های چرمی نسبت به صندل های دیگر از قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند . ولی امروزه از کفش های چرم طبیعی کمتر پیش می ‌آید که استفاده کنند.

زیرا اگر صندل های مختلف به صورت چرم طبیعی باشند، قیمت بسیار بالایی برای آن ها وجود دارد. به همین دلیل برخی از تولیدی ها از چرم مصنوعی استفاده می ‌کنند تا بیشتر مردم توان خرید صندل های چرمی را داشته باشند.

صندل های چرم طبیعی به علت دارا بودن ویژگی هایی که دارند دارای قیمت بالاتری نیز هستند. پس زمان خرید صندل مردانه چرم و کفش های دیگری از جنس چرم باید جنس چرم را بشناسید و آن را خریداری کنید.

همان طور که می دانید هر ساله افراد برای خرید کفش های مختلف هزینه زیادی تقبل می کنند. به همین دلیل توصیه می‌ شود افراد هنگام خرید کفش های مختلف هزینه بالایی پرداخت کنند و البته به خرید کفش بسیار مناسبی بپردازند


"جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه روی لینک کلیک کنید"


خرید آنلاین صندل های مردانه

امروزه خرید صندل به شیوه مدرن و اینترنتی بهتر است . زیرا در خرید اینترنتی هم کمتر می باشد هم در زمان و وقتتان صرفه جویی می شود و دیگر نیاز نیست کلی راه پیاده روی کنید و به دنبال صندل مورد نظر خود بگردید شما می توانید با خرید غیر حضوری تنوع محصولات را برای خرید صندل های زنانه، مردانه و بچگانه به صورت آنلاین مشاهده کنید و قیمت ها را در سایت های محتلف باهم مقایسه کنید و در نهایت بهترین و جدیدترین مدل را انتخاب کنید.

انواع مدل صندل مردانه

صندل‌های مردانه بر خلاف قبل که فقط در چند مدل دمپایی تک رنگ خلاصه می‌شدند، امروزه تنوع بسیار زیادی دارد و تولیدکنندگان کفش با تولید انواع صندل مردانه پاسخگوی نیاز آقایان در زمینه‌های مختلف بوده‌اند.

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه

  • صندل روزمره مردانه:

چنانچه قرار باشد صندل در فصل تابستان به صورت دائم پوشیده شود، در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشت که این کفش برای فصل گرما باید کاملا اطراف و روی پا را بگیرد؛ به نحوی که پا در آن سر نخورد و انگشتان نیز از جلو صندل بیرون نزنند.
اگر صندل مردانه برای فضاهایی مانند حیاط یا کنار ساحل و دریا مورد نیاز است، احتیاجی نیست که دور آن بسته باشد. مدل‌های صندل مردانه که جلو باز و پشت باز هستند، قابلیت استفاده بیشتری در این مواقع دارند.

  • صندل مردانه اسپرت:

خرید اینترنتی کفش صندل مردانه،  صندل مردانه اسپرت این صندل معمولا برای پیاده‌روی‌های طولانی در دل طبیعت یا در سفر به مناطق گرمسیری کاربرد زیادی دارد و اگر جنس مناسبی داشته باشد بسیار عالی عمل خواهد کرد

نکات مهم هنگام خرید صندل مردانه

جنس محصول: اولین نکته ای که هنگام خرید صندل مردانه باید به آن توجه داشته باشید، جنس محصول است. معمولا صندل های مردانه و یا زنانه با چرم های طبیعی و مصنوعی طراحی و تولید می شوند که البته بهتر است شما به دنبال صندلی متناسب با میزان بودجه خود باشید.

اندازه صندل: مورد مهم دیگری که حتما باید به هنگام انتخاب و خرید صندل مردانه به آن توجه داشته باشید، اندازه کفش است. یادتان باشد با اینکه قسمت عقب و یا جلوی یک صندل لزوما باز و بدون پوشش است، اما نباید سایز آن تنگ و یا بیش از اندازه گشاد باشد؛ زیرا هم سبب ایجاد مشکل به هنگام قدن زدن و یا دویدن برای شما خواهد شد و هم قطعا موجب ایجاد زخم در نواحی مختلفی از پاهایتان می شود.

محافظت کامل: نکته بعدی مربوط به محافظت کامل از تمام نقاط پای شما به هنگام استفاده از یک صندل مناسب و باکیفیت است. برای این منظور توصیه می کنیم به سراغ خرید صندل هایی بروید که در عین سبک وزن بودن ، بتواند سبب ایجاد تعادل برای شما به هنگام راه رفتن با خود شود و هیچگونه فشار اضافه ای را متوجه پای شما نکند.

جنس زیره: از دیگر نکات حائز اهمیتی که در خصوص خرید یک صندل مردانه باکیفیت باید به آن توجه داشته باشید، جنس زیره کفش است. معمولا زیره صندل ها را هم از جنس چرم که از نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار است، تهیه می کنند. ناگفته نماند زیره صندل نباید سفت باشد؛ زیرا در دراز مدت سبب ایجاد ناراحتی های مختلفی برای پاهایتان خواهد شد

سخن آخر:

اگر شما هم به دنبال فروشگاه اینترنتی کفش های صندل، کتونی و دمپایی هستنید می توانید به فروشگاه اینترنتی شهرصندل مراجعه کنید و سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و در نهایت خریدی راحت و بدون دردسری را تجربه کنید. شهر صندل تمامی  صندل های خود را با ارازان ترین قیمت و بهترین کیفیت به فروش می رساند.


"جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مردانه روی لینک کلیک کنید"

۲۳ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

طبقه بندی و انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه

طبقه بندی و انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه؛ برخلاف تصور اغلب افراد، کفش ورزشی طبقه بندی های گوناگونی داشته و نمیتوان با یک جفت کفش ورزشی همه رشته های ورزشی را انجام داد.

علاوه بر نوع رشته های ورزشی، کفش ورزشی بر اساس فعالیت، شکل و استقامت آن نیز انواع متفاوتی را دارا میباشد. در رشته های ورزشی که فشار بر روی تمام نواحی پا وارد می شود، ظاهر آن کفش همزمان با تغییرات پا تغییر می کند تا فشاری که بر آن ناحیه وارد می شود کنترل شود.

طبقه بندی و انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه

کفش فوتبال

در کفش فوتبال، قسمت فوقانی با تکنولوژی خاصی دور دوزی می شود تا قدرت شوت و کنترل توپ را افزایش دهد. در واقع کفش ورزشی باید طوری باشد که طیف حرکت پا را محدود نکند.

همچنین هنگام انتخاب کفش ورزشی فوتبال، شما باید اول مشخص کنید در چه نوع زمینی ورزش می کنید و چه میزان تماسی با زمین خواهید داشت.

عمده کفش های ورزشی دارای استوک هایی هستند که به درگیر شدن کفش با زمین کمک می کند و بر اساس چمن طبیعی، مصنوعی و زمین خاکی تغییر میابند.

کفش بسکتبال

انواع کفش ورزشی فوتبال

انتخاب کفش مناسب در رشته بستکبال بسیار مهم است به طوری که باعث می شود ورزشکار از مصدومیت های جدی در امان بماند.

کفش های بسکتبال معمولا در سه مدل ارائه می شوند: ساق بلند، ساق متوسط و ساق کوتاه؛ هر کدام از این سه مدل معایب و مزایای خود را دارند.

بلند: بیشتر از مچ پای شما حمایت می کند و استحکام آن در زمین بسکتبال بیشتر است.

متوسط: این کفش نیز از مچ پای شما حمایت می کند، با این ویژگی که احساس آزادی بیشتری دارید؛ کفش ساق متوسط طرفداران بیشتری در این بین دارد.

کوتاه: مهم ترین ویژگی کفش ساق کوتاه سبک بودن آن نسبت به مدل های قبلی است و به بازیکن فرصت شتاب و سرعت می دهد اما هیچ حمایتی از مچ پا نمیکند.

کفش والیبال

کفش های والیبال از نظر ظاهر بیشتر شبیه به کفش های بسکتبال است اما تفاوت آن در کف کفش یا زیره آن میباشد. کف کفش از یک صمع لاستیکی تشکیل گردیده است که موجب می شود

بخش بعدی کفش، لایه میانی زیره کفش است که برای حفاظت از ناحیه جلوی پاها، بین انگشتان و قوس پا طراحی گردیده است.

کفش اسکیت

اسکیت نیز مانند سایر کفش ها انواع و طرح های مختلفی دارد که در زیر به بخش های تشکیل شده و زیر شاخه های آن اشاره می کنیم.
طبقه بندی و انواع کفش ورزشی زنانه و مردانه کفش اسکیت شامل بخش هایی مانند” بوت، چرخ ، فریم و بلبرینگ” است که اعضای تشکیل دهنده و مهمی هستند.

البته رشته اسکیت زیر شاخه های زیادی مانند: اسکیت سرعت، اسکیت فری استایل، اسکیت هاکی و اسکیت نمایشی و… دارد.

هر کدام از رشته های مذکور دارای کفش های مخصوصی هستند و در به کار گیری آنها باید دقت کافی انجام شود تا هنگام استفاده مشکلی ایجاد پیش نیاید.

کفش ایروبیک

کفش ایروبیک به‌گونه‌ای ویژه طراحی‌شده است تا سبک باشد، ضربه‌گیری خوبی داشته باشد و حالت بالشتکی نیرومندی داشته باشد.

این کفش به‌خوبی پا را در برمی‌گیرد و زیرهٔ محافظ نیرومندی دارد که خطر زخمی شدن را به حداقل می‌رساند.

کفش اسکواش

ورزش اسکواش در فضای سربسته انجام می‌شود بنابراین زیرهٔ بیرونی کفش اسکواش از جنس لاستیک کائوچویی است تا حداکثر رانش را ایجاد کند.

تعبیهٔ توری سبک ورزشی در ساختار این کفش پا را خشک نگه می‌دارد و همچنین ضد تاول است.

بالشتک ضربه‌گیر قوی و زیرهٔ پرداخت‌شده هم از ویژگی‌های دیگر کفش اسکواش است که پایداری را به حداکثر می‌رساند و انجام حرکت را تسهیل می‌کند.

کفش ورزش های آبی

این کفش‌ها حالت ویژه‌ای دارند و از منسوجاتی مثل توری و نئوپرن ساخته‌شده‌اند که زود خشک می‌شوند و کفی نرم آن‌ها نیز همچون بالشتکی زیر پا قرار می‌گیرد.

منسوجات به‌کار رفته در این کفش‌ها حالت تنفس پذیر دارند تا آب را در خود نگه ندارند.

اکثر این کفش‌ها پشت بسته‌ای دارند تا حفاظت بهتری از پا داشته باشند.

سخن آخر:

در آخر باید دانست که مهمترین نکته در انتخاب کفش ورزشی راحتی و آسایش فرد در هنگام ورزش است.

همچنین حفظ سلامتی و ایمن بودن کفش نیز از موارد مهم میباشد و کفشی که نتواند از پای شما در برابر ضربه های ناگهانی محافظت کند هیچ ارزشی نخواهد داشت.

 

 

۲۲ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی