بلاگ مجله اینترنتی شهر صندل

۴۰ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

برترین کفش های مردانه از چرم

برترین کفش های مردانه از چرم،هنگام ایجاد یک کمد لباس، یک اصطلاح رایج وجود دارد که همه مردان باید به آن توجه داشته باشند ” با نگاه کردن به کفش های یک مرد میتوانید متوجه شیک بودن آن شوید.

در حالی که ممکن است کت و شلوار شما دوخته شده باشد و پیراهن و کراوات شما با هم هماهنگ باشند. یک لباس ممکن است با کفش نامناسب کاملاً از بین برود، که به این معنی است که انتخاب کفشِ صحیح ضروری است. برترین کفش های مردانه از چرم یکی از این موارد است.

در ادامه، ما سه مورد از برترین کفش های مردانه از چرم را برای اضافه کردن به کمد لباس‌های کاری‌تان ذکر کرده‌ایم. حتی سرمایه‌گذاری روی یک یا دو جفت خوب در مشکی و قهوه‌ای برای ست کردن با کت و شلوارهایتان در محیط کاری، کمک زیادی به شیک شدن شما می‌کند.

برترین کفش های مردانه از چرم

کفش آکسفورد مردانه

اگر قصد دارید فقط یک مدل کفش را در کمد لباس خود انتخاب کنید، مدل آکسفورد بهترین انتخاب خواهد بود. نه تنها این یک کفش همیشه شیک با ظاهری حرفه‌ای است، بلکه سال‌هاست که مد بوده و خواهد بود.

یک جفت مشکی برای ست کردن با کت و شلوارهای خاکستری می تواند انتخاب خوبی باشد، در حالی که یک جفت چرمی قهوه ای تیره یا خرمایی مکمل خوبی برای سایه های مختلف آبی از جمله سرمه ای است.

کفش مردانه آکسفورد همچنین دارای طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها است. بنابراین به احتمال زیاد می توانید جفت مناسبی را برای ست کردن با هر کت و شلواری که انتخاب می کنید پیدا کنید.

شما می توانید کفش آکسفورد چرمی را با بندهایش که بیشتر بین دو بال در دو طرف بالای کفش پنهان می شود که زبانه و بند کفش را می پوشاند از سایرین متمایز کنید (این تکه کفش امتداد بخشی است به نام ربع). این کفش به مردان این امکان را می‌دهد که بند‌های خود را بدون بیرون زدن ببندند، که ظاهری تمیز و مرتب به پاهای شما می‌دهد.

کفش بروگ مردانه

کفش بروگ دقیقاً شبیه کفش آکسفورد است. اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که سوراخ‌های کوچکی به شکلی پیچیده در قسمت‌های مختلف کفش ایجاد شده است. سوراخ‌ها با استفاده از فرآیندی به نام broguing در آنجا قرار گرفتند، که البته نام سبک کفش از آنجا می‌آید.

همچنین چند نوع مختلف بروگ وجود دارد. بروگ کامل (همچنین به عنوان نوک بال نیز شناخته می شود). دارای یک قطعه مواد اضافی روی انگشت پا است که وقتی از بالا به آن نگاه کنید، می تواند به نظر برسد که حرف “W” یا “M” را تشکیل می دهد. نیم‌بروگ همچنین دارای یک قطعه اضافی از مواد سوراخ‌دار روی پنجه‌ی پا است

اما به‌جای اینکه به شکلی درآید. به سادگی به یک خط مستقیم در دو طرف کفش ختم می‌شود. همچنین یک ربع بروگ وجود دارد که هیچ جزئیاتی روی انگشت پا ندارد. به جز نوار کوچکی از بروگ در همان جایی که کلاهک پنجه نیمه بروگ به پایان می رسد.

بروگ، در تمام اشکال مختلف آن، ظاهر عجیب‌تری نسبت به آکسفورد ساده دارد و به کسانی که به دنبال ارائه یک بیانیه مد هستند. بسته به طراح، الگوهای بروگ می‌توانند انواع و اقسام ظاهری را به خود بگیرند که انتخاب‌های بالقوه زیادی را به مصرف‌کننده فهیم ارائه می‌دهد.

برترین کفش های مردانه از چرم

کفش لوفر مردانه

این یکی دیگر از مدل‌های کفش کلاسیک است که در سال‌های اخیر در طیف گسترده ای بازگشته است. کفش‌های لوفر اخیراً به یک ترند اصلی کفش‌های زنانه تبدیل شده‌اند (از جمله کفش‌های بدون پشتی و سایر انواع سرگرم‌کننده)، مانند کفش‌های قایق به سبک لوفر و سایر مدل‌های غیررسمی‌تر. لوفر به عنوان یک کفش لغزنده بدون بند تعریف می شود، اگرچه می تواند سگک یا بست تزئینی داشته باشد. ممکن است در مورد پنی لوفر شنیده باشید، که دارای یک شکاف کوچک در بالای کفش است .

سخن پایانی

در این مقاله سعی شدن به سه مدل از برترین کفش های مردانه تولید شده از چرم که در واقع این مدل کفش ها تکمیل کننده استایل مردانه هستند. شهرصندل به عنوان نمایندگی کفش چرم با معرفی برترین تولیدی های کفش چرم این امکان را به مخاطبین خود می دهد تا با بهترین برند های کفش چرم آشنا شوند. همچنین شهرصندل برای تمامی محصولات خود ضمانت 7 روز تست و عودت را نیز دارد که با خیال راحت می توانید اقدام به خرید جدیدترین کفش مردانه کنید.

 

۳۱ مرداد ۰۲ ، ۱۰:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید

کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید،کفش‌های چرمی را می‌توان با لباس‌های مختلف، چه برای یک مراسم رسمی و چه غیررسمی، پوشید، چراکه همیشه مناسب و شیک هستند، اما آیا با فرا رسیدن فصل تابستان کفش‌های چرمی همچنان جایی دارند؟

بله! خالی از لطف نیست که بگوییم، چه برای محل کار لباس بپوشید، چه برای تعطیلات، به یک جفت کفش خوب برای هماهنگی با استایل یا لباستان نیاز دارید؛

به خصوص اگر در هوای گرم تابستان قرار داشته باشید. بسیاری از کفش‌های تابستانی کلاسیک از چرم ساخته می‌شوند، زیرا چرم ماده‌ای سبک و بادوام است و قابلیت تنفس و انعطاف‌پذیری دارد.

کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید

کفش چرم پرسنلی زنانه کد 229

با این حال، انواع خاصی از چرم برای ماه‌های تابستان مناسب‌تر هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید که چه نوع کفش‌های چرمی را می‌توانید در تابستان بپوشید، به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با بهترین آن‌ها که مناسب‎ فصل گرم هستند، آشنا شوید.

کفش‌های چرمی مناسب تابستان

کفش‌های چرمی جزء اصلی هر کمد لباسی هستند، اما برخی از آن‌ها برای تابستان مناسب‌ترند، زیرا به طور خاص برای ایجاد راحتی و خنک نگه داشتن پاهای شما طراحی شده‌اند و قابلیت تنفس دارند. بنابراین، در این قسمت با برخی از کفش‌های چرمی آشنا خواهید شد که برای فصل تابستان مناسب هستند.

  • کفش‌های کالج

کفش‌های کالج برای فصل تابستان، فوق‌العاده‌ هستند، زیرا مجبور نیستید بند یا چسب آن‌ها را ببندید. بنابراین، نه‌تنها راحت هستند، بلکه به واسطه طراحی که دارند، مچ پای شما را بیشتر در معرض هوا قرار می‌دهند.

اگر می‌خواهید استایل رسمی داشته باشید، یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی که برای تابستان عالی به نظر می‌رسند، لوفرهای چرمی هستند.

در میان انواع کالج‌ها، پوشیدن آن‌ها در عین اینکه راحت است، رسمی‌ نیز هستند. می‌توانید آن‌ها را با کت و شلوار رسمی و یا معمولی و اسپرت نیز بپوشید. همچنین اگر به دنبال یک ظاهر اداری شیک هستید، این کفش‌های چرمی کلاسیک را می‌توانید با شلوار تک پارچه‌ای مناسب و یک پیراهن ساده ست کنید.

برای مجالس رسمی، رنگ‌های تیره این نوع کفش‌ها بیشتر مدنظر قرار می‌گیرند. مشکی محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین رنگ در انتخاب کفش است که کفش‌های کالج نیز از این قاعده مستثنی نیستند. رنگ‌هایی مانند خاکستری، آبی، سرمه‌ای و یا سبز تیره یک پله از رنگ‌ تیره مانند مشکی پایین‌تر هستند، به همین دلیل می‌توان آن‌ها را با تیپ‌های معمولی‌تر نیز ست کرد. همچنین برای داشتن ظاهر غیررسمی‌تر، سعی کنید استایل خود را با کفش‌های لوفر سبک وزن، یک تی‌شرت سایز بزرگ و یک شلوار جین مردانه طراحی کنید.

  • صندل یا دمپایی

پوشیدن صندل و دمپایی در فضای باز به خصوص در فصل تابستان بسیار عالی است، اما به رعایت یک سری نکات نیاز دارد. برای مثال صندل‌ها و دمپایی‌ها برای راه رفتن در بستر رودخانه سنگی مناسب نیستند، همچنین با آن‌ها اصلاً نباید در رستوران ظاهر شد. این در حالی است که انتخاب یک جفت دمپایی یا صندل مناسب و باکیفیت چرمی برای استخر یا کنار ساحل شنی، بهترین گزینه است.

اگر عاشق صندل‌‌های پاشنه‌دار هستید، اما نمی‌توانید صندل‌های لاانگشتی را تحمل کنید، سعی کنید چند صندل پاشنه بلند چرمی ساده و براق بخرید. اینگونه صندل‌ها با هر لباسی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، در عین اینکه فوق‌العاده راحت هستند. بنابراین، می‌توانید آن‌ها را در تمام طول روز بپوشید.

ضمناً برای کسانی که عاشق پیاده‌روی طولانی در شهر یا قدم زدن در ساحل هستند، صندل‌های چرمی تخت یکی از ملزومات تابستانی به شمار می‌آیند. آن‌ها کاملاً با تیشرت و شلوار یا شلوارک جین ست می‌شوند. همچنین می‌توانید با ست کردن صندل‌های تخت با لباس‌های گلدار، ظاهر شیک‌تری داشته باشید. بدین‌ترتیب، در این فصل حداقل به یک جفت صندل تابستانی خوب نیاز دارید.

  • کفش کتانی چرمی

کفش‌های کتانی چرمی برای فصل تابستان نیز مناسب هستند، زیرا ساختار آن‌ها اغلب با موادی ترکیب شده‌اند که قابلیت تنفس‌پذیری دارند و باعث می‌شوند پاهای شما در تمام طول روز، احساس شادابی داشته باشند.

کفش‌های تابستانی در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، از جمله سفید، زرد و قهوه‌ای، در دسترس هستند. اضافه کردن کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید چند کفش چرمی با رنگ روشن به مجموعه لباس‌های تابستانی خود، بدون شک یکی از هیجان‌انگیزترین و منحصربه‌فردترین راه‌ها برای زیباتر کردن ظاهر شماست، چراکه برای تابستان ایده‌آل هستند.

کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید

کفش چرم مردانه طبی رکس

  • آکسفورد چرمی

کفش‌ چرمی آکسفورد نیز یک سبک بسیار متنوع از کفش است که می‌توان آن‌ را برای بسیاری از موقعیت‌ها، با انواع استایل‌ها ست کرد. این نوع کفش‌ها برای فصل تابستان مناسب هستند، زیرا از مواد سبک ساخته شده‌اند و اغلب دارای طرح‌های روزنه‌دار هستند که به پاهای شما اجازه تنفس می‌دهند.

بنابراین، کم‌تر عرق می‌کنید و در آن‌ها راحت‌تر خواهید بود. همچنین این کفش‌های چرمی به واسطه طراحی خاصی که دارند، انتخابی عالی برای تابستان هستند، زیرا پنجه‌ای نسبتاً پهن دارند که به حرکت آزادانه و خنک نگه داشتن پاهای شما کمک می‌کند.

بنابراین، می‌توان آن‌ها را در فصل تابستان بدون احساس گرما یا تعریق زیاد پوشید، فقط نکته‌ای که در پوشیدن این کفش‌ها باید رعایت کنید، این است که در هوای گرم، از پوشیدن جوراب‌های ضخیم با آن‌ها خودداری نمایید.

سخن آخر:

به عنوان سخن پایانی باید بگوییم که اگر به دنبال کفشی هستید که در عین راحتی، پاهایتان را خنک نگه دارد، در تمام طول تابستان دوام بیاورد و با هر چیزی که دارید، به خوبی هماهنگ شود، کفش‌های چرمی که می‌توانید در تابستان بپوشید یک انتخاب عالی است؛ این درحالی است که تمیز کردن آن‌ نیز آسان است و به شما کمک می‌کند حتی در اوج گرمای تابستان هم ظاهر خوبی داشته باشید.

۲۹ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه، برند لویی ویتون از سال 1854 میلادی تا به امروز، به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و مطرح جهانی در حوزه مد و فشن است که به دلیل تولید محصولات چرمی درجه یک توانست شهرتی جهانی پیدا کند.

کفش های لویی ویتون زنانه و مردانه که در مقایسه با دیگر محصولاتش نسبتاً جدیدتر هستند هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود. این برند لوکس، مدل های منحصر به فردی تولید کرده است که هر فرد خوش پوشی را به خود مجذوب خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

کفش لویی ویتون زنانه Ankle Boot

اولین کفش لویی ویتون زنانه که می‌توانیم آن را به عنوان بهترین و پرطرفدارترین مدل های کفش زنانه لویی ویتون هم معرفی کنیم، کفش Ankle Boot است. این کفش چرمی ساده زنانه  را آن کروتیس Anne Curtis برای اولین بار در همایش برند در سئول به پا کرد.

کفش لویی ویتون زنانه Laureate Desert Boot

اگر به دنبال یک کفش لویی ویتون زنانه برای پوشش روزمره خود هستید، این بوت که اولین بار توسط Nadine Lustre پوشیده شد می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. رنگ شنی این کفش در کنار طراحی بندی و اسپرت آن، استایل شما را به شدت منحصر به فرد و جذاب خواهد کرد.

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه

کفش لویی ویتون زنانه Black LB Archlight Sneakers

کفش‌های اسپرت لویی ویتون با نام LV Sneakers روانه بازار جهانی شدند. این مدل از کفش های لویی ویتون زنانه، برای استایلهای روزمره زنان امروزی، بهترین گزینه خواهد بود. این کفش در ترکیب جامپ سوت و جاگرهای جذاب می‌تواند استایل شما را به شدت تاثیرگذار کند.

 کفش لویی ویتون زنانه LV Beaubourg Ankle Boot

کفش لویی ویتون زنانه LV Beaubourg Ankle Boot درست همانند گزینه اول معرفی شده، یک نیم بوت کلاسیک و ساده است که با طراحی منحصر به فرد LV و به رنگ قهوه‌ای طراحی و تولید شده است. این بوت از شما یک فرد استایلیش و خوش پوش خواهد ساخت.

کفش لویی ویتون زنانه LV Swift Loafers

از معروف‌ترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه همین کفش‌های لوفر سویفت است که می‌تواند با هر سبک استایلی ترکیب شود. این کفش‌ها، لوفرهای پاشنه بلندی هستند که از چرم درجه یک طراحی شده‌اند و بسیار راحتند. ترکیب LV Swift Loafers با استایل حرفه‌ای کاری، می‌تواند از شما یک رئیس تاثیرگذار بسازد.

6. کفش لویی ویتون زنانه Lock It Flat Mule

کفش لویی ویتون زنانه Lock It Flat Mule، یک صندل مینیمال، راحت و لوکس است که توسط طراحان لویی ویتون طراحی شده است. این کفش برای استایل‌های تابستانی، بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

 کفش لویی ویتون زنانه LVXUF Stellar Sneaker Boot

LVXUF Stellar Sneaker Boot یک کفش لویی ویتون زنانه ساق دار است که طراحی شگفت انگیز در کنار راحتی آن در هنگام پوشیدن، از این کفش یک محصول منحصر به فرد ساخته است. برای استایلهای روزمره و اسپرت، این کفش می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه

دیگر مدل های کفش لویی ویتون زنانه

از دیگر مدل های معروف کفش لویی ویتون زنانه، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Time Out Sneaker
  • LV Archlight Sneaker
  • Laureate Platform Desert Boot
  • Silhouette Ankle Boot
  • LV Janet Ankle Boot
  • Revival Mule
  • Podium Platform Sandals
  • Urban Twist Pumps
۲۴ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند

خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند،بسیاری از افراد از جمله خانم‌ها در زمان انتخاب یک جفت کفش علاوه بر وجود طراحی‌ها متفاوت، انتخاب میان برند‌های متنوع دچار سرگیجه خواهند شد.

انتخاب کردن همیشه یک کار دشوار بوده و برای اینکه خانم‌ها بتوانند حداقل در زمان خرید و انتخاب برند با مشکل مواجه نشوند، بهتر است درباره انواع برند‌ها و تولیدات مختص آن‌ها اطلاعات کافی را داشته باشند. از اصلی‌ترین و محبوب ترین برند کفش زنانه، عبارت هستند از:

خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند

 

معرفی کفش زنانه خارجی برند:

  • برند کفش والتر استایگر (Walter Steiger)

برند کفش والتر استایگر در سال 1932 توسط شخصی به همین نام تاسیس گردید و به دلیل متریال درجه یک و طراحی‌های متفاوت، محبوبیت زیادی به ‌دست آورد.

دفتر اصلی این شرکت در ژنو مستقر بوده و در سطح جهانی به ‌عنوان برندی با طراحی بسیار عالی و دقت بالای تولید شناخته شده‌است. این برند در شهرهایی چون میلان، نیویورک و لندن فروشگاه دارد. کفش‌های برند والتر استایگر با قیمت پایه هر جفت 500 دلار به فروش می ‌رسد.

پس برای افراد معمولی که به دنبال یک استایل شیک هستند و از طرفی نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف کنند، انتخاب مقرون‌ به ‌صرفه ‌ای به ‌حساب می‌آید.

  • برند کفش کریستین لوبوتین (Christian Louboutin)

کفش‌های کریستین لوبوتین اغلب با زیره قرمز و پاشنه‌های بلند شناخته می‌ شوند. گرچه کفش‌های برند کریستین لوبوتین سبک کلاسیک دارند، اما در عین حال به ‌صورت مدرن طراحی شده‌اند

و برای یک خانم شیک ‌پوش امروزی گزینه مناسبی هستند. کفش‌های مدل Sexy Strass این برند در پاریس به مبلغ 3095 دلار به فروش می ‌رسد و به همین دلیل این برند در جایگاه پنجم گران‌ ترین کفش‌های برند دنیا قرار گرفته است.

  • برند کفش گوچی (Gucci)

برند گوچی بیشتر توسط اشراف و ثروتمندان جامعه مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همانطور که می ‌دانید برند گوچی در سراسر جهان، برندی محبوب است.

همین محبوبیت باعث شده که تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان از محصولات این برند تقلید کرده و کالاهایی دقیقا مشابه به آن را تولید و عرضه نمایند.

در نتیجه ممکن است به نوعی طراحی انحصاری این برند به خطر بیفتد و تا حدی محبوبیت آن بین افراد ثروتمند کاهش یابد.

اما چیزی که باعث شده تا این برند در رتبه چهارم ما قرار بگیرید بوت‌های چرمی وُوِن گوچی (Woven Leather Boot) به قیمت 3750 دلار است که در نوع خود بی‌نظیر هستند.

  • برند امی پارسونز (Emme Parsons)

امی پارسونز طراح کفش‌های زنانه و ساکن لس آنجلس است که چندین سال سابقه طراحی انواع کفش‌های زنانه خارجی برند را در کارنامه دارد.

برخلاف دنیای پر زرق و برق کفش‌های زنانه، امی پارسونز تلاش کرده است تا کفش‌هایی ساده، مینیمالیستی و در عین حال کاربردی را با استفاده از چرم و پارچه جیر طراحی و تولید کند.

کفش‌های زنانه طراحی شده توسط امی پارسونز، حس ظرافتی جاودانه در شما القا خواهد کرد. هر جفت از کفش‌های تولید شده امی پارسونز کاملا دست ساز می ‌باشند.

فرقی نمی‌ کند که کدام یک از کفش‌های طراحی شده توسط امی را به پا کنید، چه سبک شهری را انتخاب نمایید یا کفش مناسب ساحل و حتی کفش مهمانی، کفش‌های تولید شده توسط امی به شما حس راه رفتن بر روی ابرها را می‌دهد.

کفش‌های برند امی نسبت به سایر برندها و طراحان موجود در این لیست از قیمت مناسبی برخوردار می ‌باشند و در رنج 300 تا 500 دلاری قرار می ‌گیرند.

  • سوفیا وبستر (Sophia Webster)

سوفیا به عنوان جوان‌ترین طراح کفشی است که در این لیست انتخاب و به شما معرفی می‌ کنیم. سوفیا طراح کفش‌های زنانه از آفریقای جنوبی است که متولد 1985 می ‌باشد و کفش‌های او اکثرا به پای سوپرمدل‌ها دیده می‌شود.

کفش‌های زنانه سوفیا وبستر بسیار زیبا و جذاب در عین حال کلاسیک و با نقش و نگارهای پروانه ‌ای مزین شده‌اند. سوفیا در تولید این کفش‌ها از پارچه‌های براق استفاده می‌ کند تا کفش‌های او چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب کنند. سوپرمدل‌های زیادی از جمله فرشتگان سابق ویکتوریا سکرت مانند کندیس سوانپول، دوتزن کروز و حتی آدریانا لیما با کفش‌های سوفیا وبستر در کت‌ واک‌ها و هم در خیابان‌ها دیده شده‌اند.

خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند

  • برونو مگلی (Bruno Magli)

خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند، کلکسیون کفش‌های برونو مگلی همواره یک عنصر اصلی از ظرافت و زیبایی بر روی فرش‌های قرمز بوده است. مگلی همواره سعی کرده است که در کنار خلاقیت سادگی و ظرافت کفش‌های طراحی شده خود را حفظ کند. محصولات این برند عموما دارای هیچ نوع پاشنه بلند یا پلتفرم بلندی نمی ‌باشند.

کفش‌های مگلی را می ‌توان هر زمان از روز، در محل کار، در خیابان، روی فرش قرمز، در هنگام اهدای جایزه اسکار یا هر جشنواره‌ای که فکرش را بکنید به پا کنید. نیاز به گفتن نیست که محصولات مگلی توسط ماهرترین صنعت‌گران کفش ایتالیا ساخته می ‌شوند و مظهری از هنر بی انتها به شمار می ‌روند.

کفش‌های این برند دارای قیمتی در حدود 400 الی 600 دلار می ‌باشند و اشخاص سرشناسی مانند هیلاری کلینتون، لوسی لیو و … کفش‌های این برند را به پا کرده‌اند.

جمع‌بندی

انتخاب کفش مناسب جهت ایجاد یک استایل عالی و زیبا همیشه مهم بوده؛ زیرا این انتخاب‌ها به نوعی نشان دهنده شخصیت فرد محسوب خواهد شد. از این رو با انتخاب کفش مناسب از محبوب ترین برند کفش زنانه، کمک بسیاری در شکل ‌گیری یک تیپ خاص به خانم‌ها خواهد کرد. مهم‌ترین نکته در زمان خرید کفش، راحتی پا‌ها است؛ با توجه به این نکته اگر خرید کنید، مطمئناً کفش شما از دوام بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

در این مقاله چند تا از بهترین برند‌های جهان که در زمینه کفش زنانه فعالیت دارند را به شما معرفی کرده‌ایم. ‌امیدواریم با مراجعه به شعب این خرید اینترنتی کفش زنانه خارجی برند در ایران، به راحتی یک محصول عالی و با کیفیت خرید کنید.

 

 

۲۲ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

چند مدل از جدیدترین دمپایی روفرشی دخترانه و زنانه

چند مدل از جدیدترین دمپایی روفرشی دخترانه و زنانه،دمپایی زنانه روفرشی، دمپایی راحتی با طراحی زیبا و نفیس است که امروزه به عنوان یک اکسسوری زیبا برای پای خانم ها در خانه تلقی می شود و باعث می شود خانم ها در خانه احساس زیبایی و راحتی بیشتری داشته باشند.

انواع نمونه های دمپایی حوله ای زنانه بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های شیک برای مهمانی های کوچک و مهمانی های خانوادگی مناسب است.

از طرفی این دمپایی های بسیار راحت مدل های زیبایی نیز دارند که برای پای دختران مناسب است و با ظاهر زیبا و زیبای خود، پوشیدن آن را برای کودکان در زمستان آسان می کنند. دمپایی زنانه روفرشی در متریال های مختلف و طرح های منحصر به فرد مانند فانتزی و حوله ای و … در بازار موجود است.

دمپایی روفرشی چیست؟

دمپایی ابزار بسیار مفیدی برای مراقبت از پا است، بسیاری از افراد در خانه و محل زندگی خود از آن استفاده می کنند. بسیاری از خانم ها دوست دارند در خانه دمپایی بپوشند. البته شاید پوشیدن دمپایی روفرشی زیبا یک عادت یا چیزی باشد، اما باید دانست که پوشیدن دمپایی روفرشی، کمر درد و زانو درد را در خانم ها کاهش می دهد.

یکی از علل کمردرد و زانو درد در خانم ها این است که خانم ها در حین انجام کارهای روزمره به مدت طولانی روی پاهای خود می ایستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به پوشیدن دمپایی روی فرش عادت دارید، باید در انتخاب دمپایی روفرشی زنانه ای که انتخاب می کنید نرم و منعطف و راحت باشند دقت کنید.

استاندارد بودن تا کنون با توجه به سلیقه خانم ها مدل های زیادی از دمپایی در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و عرضه شده است تا هرکس بنا به میل خود زیباترین را انتخاب کند.

انواع دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه

چند مدل از جدیدترین دمپایی روفرشی دخترانه و زنانه همانطور که کفش و لباس با توجه به نوع متریال و طرح، رنگ ها و انواع مختلفی پیدا کرده است، دمپایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال به بررسی انواع دمپایی شیک زنانه مناسب برای منزل می پردازیم.

  • دمپایی مجلسی زنانه: این مدل دمپایی یکی از محبوب ترین دمپایی ها برای استفاده در مهمانی ها و مجالس می باشد. ظاهر شیک و زیبای آن استایل زیبایی به خانم ها می دهد اما از آنجایی که این نوع دمپایی برای مجالس و مهمانی ها در نظر گرفته شده است، بیشتر به دلیل زیبایی آن مورد توجه قرار می گیرد و استفاده طولانی مدت در منزل توصیه نمی شود.
  • دمپایی روفرشی فانتزی: این مدل از دمپایی ها یکی از خاص ترین دمپایی های فرشی است که بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان آن را دوست دارند، طراحی زیبای این نوع دمپایی ها آن ها را هم در منزل و هم در مهمانی ها مناسب می کند و حتی می تواند با لباس های شما هم ست شود.
  • دمپایی روفرشی عروسکی: این مدل از دمپایی ها مانند دمپایی های فانتزی برای دختران جوان جذاب است. دمپایی های عروسکی در طرح های متنوعی تولید می شوند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.
  • دمپایی روفرشی طبی: دمپایی روفرشی طبی اغلب توسط خانم هایی استفاده می شود که احساس درد و ناراحتی در پاها یا کمر دارند، طبق تجویز پزشک. این محصولات اغلب با چسب ساخته می شوند تا هنگام پوشیدن احساس راحتی کنند.

پرفروش ترین مدل های دمپایی‌ روفرشی زنانه


کفش صندل زنانه روفرشی گلارا

جنس رویه: چرم صنعتی
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
ارتفاع لژ: 3 سانتی متر
ویژگی ظاهری: کاملا طبی
کاربرد: مناسب برای دورهمی ها ، استفاده روزانه در منزل و محل کار …


کفش صندل زنانه راحتی درنا

جنس رویه: Eva
جنس زیره: Eva
قالب : نرمال
کاربرد: میتوان در محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی، حیاط و باغ از آنها استفاده کرد
بسیار سبک و کیفیت عالی


کفش صندل زنانه راحتی ونیز

جنس رویه: Eva
جنس زیره: Eva
قالب : نرمال
کاربرد: میتوان در محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی، حیاط و باغ از آنها استفاده کرد
بسیار سبک و کیفیت عالی


کفش صندل زنانه کنفی Chloe

جنس رویه: کنفی
جنس زیره: پی یو طرح کنفی
قالب : نرمال
ارتفاع لژ: 5 سانتی متر

۱۷ مرداد ۰۲ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل زنانه روفرشی مژگان

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب : نرمال

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه مژگان کلیک کنید" 

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین صندل های زنانه کلیک کنید"


"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید"

۱۶ مرداد ۰۲ ، ۱۵:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل زنانه روفرشی مژگان گوچی

جنس رویه: چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب : نرمال

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه روفرشی مژگان گوچی کلیک کنید" 

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین صندل های زنانه کلیک کنید"


"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید"

۱۵ مرداد ۰۲ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی، با شروع شدن هوای گرم و تابستانی خانم ها علاقه زیادی به خرید صندل زنانه و پوشیدن آن با لباس، شلوارک و دامن پیدا می کنند، اما خانم هایی هم هستند که ترجیح می دهند صندل را با شلوار جین و لی استفاده کنند.

بیشتر خانم ها اطلاعی از صندل های مناسب با شلوار جین و لی ندارند و به همین جهت سوال “کدام صندل مناسب با شلوار جین و لی است؟”

صندل های زنانه مناسب با شلوار جین و لی

صندل مناسب با شلوارک جین

اگر می خواهید استایل کژوال تابستانی شیک و خنک داشته باشید،کافی است شلوارک تابستانی خود را با یک تاپ یقه وی و صندل اسلاید همکاهنگ کنید.

اگر به استایل وینتیج علاقه دارید، می توانید یک تاپ بوهو خریداری کرده و آن را با شوارک جین زاپدار (پاره) ست کنید.این ترکیب با صندل پاشنه بلند بسیار شیک خواهد شد.

بلیزر کلاسیک همراه با یک جفت صندل پاشنه بلند پولکدار ترکیب بسیار مناسب و شیک خواهد بود.

می توانید صندل های سفید با پشتیبانی قوس را همراه با شلوارک جین آبی تیره به همراه یک تی شرت سفید فانتزی و عینک آفتابی بزرگ، ظاهر خود را کامل کنید.

چه صندل هایی با شلوار جین و لی بپوشیم؟

  • ست صندل تخت با شلوار جین

شلوارهای جین همواره ست مناسبی برای صندل­های تخت محسوب می­شوند. از آنجایی که شلوارهای جین و صندل­های تخت بسیار راحت هستند بنابراین می­توانید راحتی بیشتری را برای پاهای خود فراهم کنید. شلوار جین از آن دست شلوارهایی است که به راحتی مشکل “با صندل چه شلواری بپوشم” را حل می­کند و دیگر نیازی به ساعت­ها وقت صرف کردن برای کامل کردن استایل خود ندارید.

  • ست صندل پاشنه­ دار با شلوار جین

از آنجایی که شلوارهای جین جزو شلوارهای کژوآل و راحت هستند در ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند بسیار دقت کنید چون در این صورت باید یکی از لباس­ها یا اکسسوری­های استایل خود را مجلسی انتخاب کنید.

  • ست صندل لژدار با شلوار جین

ست صندل لژدار با شلوار جین هم از آن دسته استایل­هایی است که برای افرادی که می­خواهند بلندتر به نظر برسند و هم از مشکلات کمر، زانو و به طور کلی پا رنج می­برند بسیار مناسب است. با صندل­های لژدار علاوه بر جذابیت راحتی پاهای خودتان را هم تضمین کنید.

  • ست صندل با شلوار مام استایل

فرقی نمی­کند صندل شما پاشنه­ دار باشد یا بدون پاشنه، شلوارهای مام استایل بهترین گزینه برای یک استایل جذاب و مد امروزی می­باشد.

  • ست صندل با شلوار گشاد

شلوارهای گشاد از هر نوع جنس و بافتی که باشند برای راحتی و روزهای گرم بسیار مناسب هستند. برای ست کردن شلوارهای گشاد صندل­های تخت گزینه عالی هستند همچنین می­توانید از مدل­های صندلی که شکل دمپایی هستند هم استفاده کنید. این مدل صندل­ها ترند سال هستند.

شلوار مناسب برای صندل­های پاشنه دار، شلوار دمپا گشاد است. چون شلوارهای دمپا گشاد با صندل­های پاشنه­ دار زیباتر به نظر می­رسند و هر چه قد شلوارتان بلندتر باشد پاشنه صندل شما نیز باید بلندتر شود.

این یک استایل زیبا و فریبنده است که علاوه بر بلندتر نشان دادن قد شما، پاهای شما را نیز کشیده­ تر نمایش می­دهد. امروزه شلوارهای دمپا گشاد زاپ­دار ترند شده­اند. شما می­توانید با ست کردن آنها با صندل­های پاشنه بلند تابستان خود را زیباتر کنید و در نگاه دیگران زیبا و جذاب به نظر برسید.

صندل های مناسب با دامن جین

دامن های جین کمی غیر رسمس هستند به همین دلیل برای مد روز به نظر رسیدن، انتخاب کفش مناسب با دامن جین بسیار مهم است.

پیشنهاد ما این است که از صندل های تخت شروع کرده سپس به سراغ صندل های پاشنه دار یا پاشنه بلند بروید.

یک جفت صندل براق پاشنه متوسط یک انتخاب عالی برای ترکیب با دامن جین است.

اگر علاقمند به کفش های پاشنه دار نیستید، می توانید صندل های گلادیاتوری تخت تا بالای زانو را همراه با دامن جین زاپدار انتخاب کنید.

اگر میخواهید دامن جین میدی را امتحان کنید، توصیه ما این است که با یک بلوز ابریشمی و صندل پاشنه مربعی آن را امتحان کنید.
تقریبا هر جفت صندل پاشنه دار با یک دامن کلاسیک کوتاه یا میدی بسیار شیک به نظر خواهد رید.

صندل های مناسب با لباس جین کدامند؟

در مورد لباس های جین می توان گفت که تقریبا همه کاره و پوشیدن آن هم آسان است. هر مدل کفشی را می توان با آن پوشید.برای شروع می توانید صندل های پاشنه دار بنددار را برای یک پیاده روی معمولی امتحان کنید.
ترکیب لباس های ماکسی جین با صندل کلاسیک پاشنه بلند هر زنی شیک و خاص نشان خواهد داد.
صندل های تخت بنددار با یک لباس جین ترکیبی جذاب خواهد بود.
اگر میخواهید با یک لباس جین گشاد کلاسیک، جذابیت بیشتریداشته باشید، به سراغ صندل هایی با بدلیجات بروید.

 

۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش ونس زنانه گوچی نگینی

جنس رویه: چرم مصنوعی

قالب: نرمال

"برای مشاهده و خرید کفش ونس زنانه گوچی نگینی کلیک کنید" 


"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش زنانه شهرصندل کلیک کنید"

۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی

کفش صندل زنانه روفرشی آتنا دوسگک

جنس رویه:چرم صنعتی

جنس زیره: پی یو

قالب: نرمال

بسیار نرم و راحت

کاربرد: استفاده روزانه در منزل و دورهمی ها …

"برای مشاهده و خرید کفش صندل زنانه روفرشی آتنا دوسگک کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

"برای مشاهده و خرید راحت ترین مدل های کفش صندل زنانه شهرصندل کلیک کنید"

۱۲ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا سمنانی