خرید کفش مردانه

 

به دنبال کفش رسمی مردانه مناسب برای کار، عروسی ، فارغ التحصیلی یا رویدادهای رسمی دیگر هستید ؟ در این نوشته انواع کفش رسمی مردانه و موارد استفاده آن را بشناسید ..

 

کفش رسمی مردانه بروگ

کفش بروگ را بهتر است با شلوار پارچه‌ای و یا کتان بپوشید. دو رنگ قهوه‌ای روشن و مشکی این کفش بسیار کاربردی است. کفش بروگ ، یکی از قدیمی‌ترین کفش‌های کلاسیک دنیا است که زادگاهی اسکاتلندی دارد. بروگ را می‌توانید از روی سوراخ‌های تزئینی روی نوک کفش شناسایی کنید. جزئیات زیادی در مورد بروگ وجود دارد که آن را با مدل‌های مشابه متفاوت نگه می‌دارد. از جمله فاصله بسته شده بندها روی کفش، دوخت روی کفش، پرچ ‌کاری‌های کلاسیک و همچنین پاشنه آن که کمتر در کفش کلاسیک دیگر دیده می‌شود.

 

 

 

کفش های رسمی لوفر

کفش های رسمی لوفر شامل : کلاسیک لوفر ، پنی لوفر ، تاسل لوفر می باشد . این سری کفش ها زیاد از نظر ظاهری با هم تفاوت چندانی ندارد .

 

کفش رسمی موند استراپ ( سگک دار )

کفش های رسمی مونک استراپ شامل : سینگل مونک استراپ و دوبل مونک استراپ است

سینگل مونک : کفش همراه با یک سگک

دوبل مونک استراپ : کفش همراه با دو سگک

بوت های مردانه

 

سری رسمی بوت شامل : کلاسیک بوت ، چوکا ( یا شوکا ) و چلسی بوت می باشد

نیم بوت چلسی : این بوت بجای بند دارای کش می باشد و جنس رویه معمولا چرم است

چوکا : این مدل نیم بوت می باشد که با بند بسته می شود

کلاسیک بوت : این مدل یک بوت با رویه از چرم طبیعی یا جیر است

 

در ادامه میخواهیم شما را با ست کردن رنگ کفش با لباس اشنا کنیم ..

 

 

قوانین ست کردن رنگ کفش و لباس

 

رنگ مشکی

برای همه ما محرز است که رنگ مشکی در عین سادگی اش بهترین انتخاب برای کفش است و به راحتی با هر لباسی ست می شود و نکته قابل توجه اینکه دیرتر کهنه و کثیف میشود . برای مثال میتوان گفت یک جفت کفش آکسفورد با رنگ مشکی بهترین گزینه برای کمد لباستان می باشد . بنابراین می شود نتیجه گرفت که کفش رنگ مشکی با هر لباسی به راحتی ست میشود . مثلا حتی اگر استایل رسمی دارید و کفشتان مشکی است آن را با شلوار های خاکستری، مشکی یا سفید ست کرده و لذت ببرید. برخلاف باور قدیمی ها کفش مشکی با شلوار سرمه ای نیز هماهنگی زیبا و قشنگی دارد . البته بهتر است برای ظاهری سنگین تر و شیک از تونالیته های تیره این رنگ استفاده شود ولی اگر صرفاً هدفتان این است که کفش اسپرت را با لباس و شلوارتان ست کنید فرصت انتخاب بیشتری پیدا می کنید و می توانید در کنار رنگ های دیگر شلوار هایی از جمله شلوار جین نیز به انتخاب خود بیافزایید

 

 

رنگ قهوه ای

بعد از رنگ مشکی مناسب ترین گزینه برای انتخاب رنگ کفش آقایان رنگ قهوه ای می باشد. چرا که این رنگ کفش را می توان در هر مراسمی از میهمانی های شبانه گرفته تا محیط اداری به پا کرد. هرچقدر رنگ قهوه ای کفش به سمت روشن میل کند تیپ و ظاهر شما نیز غیر رسمی تر دیده می شود . ست شدن با این رنگ کفش بسیار ساده است و رنگهای متنوعی را می توانید استفاده کنید فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان رنگ قهوه ای کفش تن با رنگ قهوه ای لباس دقیقا یکی نباشد .

 

رنگ سرمه ای

یکی از رنگ هایی که خنثی عمل می کند رنگ سرمه ای می باشد بنابراین به راحتی می توانید با هر رنگ لباسی که دلتان می خواهد آن را ست کنید . کته منحصر به فردی که در این نوع رنگ وجود دارد این است که هیچ مهم نیست که ظاهری رسمی یا اسپرت داشته باشید چرا که این رنگ به سادگی با هر رنگ شلوار جینی قابلیت ست شدن دارد .

 

 

کفش مردانه در دسته پوشش ارزان قیمت قرار ندارد و باید در انتخاب ان ها موارد زیادی را در نظر گرفت .کفش شما باید شیک باشد ، نگه داری باید از ان اسان باشد ، و هنگام استفاده پا را اذیت نکند . پس برای انتخاب این کفش ها نیاز به راهنمایی است و باید در ست کردن کفش رسمی نهایت توجه را به خرج داد .

 

 

       "برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش شهرصندل کلیک کنید"