خرید کفش زنانه اداری 

محیط‌ های اداری به علت رسمی بودن نیاز به پوشش رسمی نیز دارد . کفش رسمی و اداری همیشه بخش مهمی از پوشاک مردان و زنان محسوب می‌شود . ولی با در نظر گرفتن چند نکته برای شما راحت تر خواهد بود تا بهترین کفش را برای خود پیدا کنید که هم وجه‌ ی رسمی را به شما ببخشد و هم راحتی را برای شما ارمغان آورد . 

 

 

"برای مشاهده و خرید جدید ترین مدل های کفش زنانه کلیک کنید"

 

ویژگی های کفش اداری مناسب

در این بخش از مقاله به معرفی ویژگی های یک کفش اداری مناسب میپردازیم که مهم ترین آن ها عبارتند از :

 

کفش اداری نرم باشد
بخش زیادی از وقت ما در ادارات و محل کارمان می گذرد بنابراین باید در محل کارمان راحت باشیم و برای بهترین بهره وری راحت بودن بسیار مهم است .


زمانی که کفش اداری نرم بپوشید ؛ پاهای شما حس راحتی دارند و شما دیرتر خسته میشوید . بنابراین اولین نکته ایی که باید در هنگام خرید کفش به آن توجه داشته باشید این است که حتما کفش شما نرم باشد .
نرم بودن کفش به این معناست که بتوانید به راحتی با آن راه بروید . زمانی که قدم برمیدارید و پاهای شما خم میشوند نباید از طرف کفش به شما فشار بیاورد و همچنین نرم بودن کفش اداری باعث می شود تا خط های راه رفتن روی کفش ایجاد نشود .

جنس کفش اداری مناسب باشد
جنس کفش از اصلی ترین عواملی است که باید به آن توجه داشته باشید . جنس کفش علاوه بر اینکه روی مدت عمر کفش تاثیر دارد ، ارتباط مستقیمی با بهداشت پاهای شما دارد . از آن جایی که مدت زمان طولانی پاهای شما در کفش ها است در صورتی که جنش کفش از پلی استر نامرغوب باشد باکتری ها به مرور زمان میتوانند در کفش های شما جمع شوند و حتی پاهای شما قارچ بزند .  بنابراین حتما مراقب جنس کفش اداری خود باشید . 

 

کفش اداری سبک باشد
کفش اداری اگر که سنگین باشد میتواند باعث خستگی شما شود و انرژی زیادی از شما میگیرد و در پایان روز انگار به جای 8 ساعت انگار کل روز را کار کردید .
کفش کارمندی شما باید سبک باشد تا علاوه بر اینکه باعث راحتی شما میشود . باعث میشود تا کمتر خسته شوید و حتی از مشکلات پزشکی که ممکن است برایتان بوجود بیاید پیشگیری کند .


کفش اداری مناسب محل کار باشد
باید توجه داشته باشید که با توجه به محل کار خود و فرهنگ سازمانی ، سازمانی که در آن کار میکنید باید کفش خود را انتخاب کنید .
ممکن است که در سازمان شما پوشیدن کتونی مشکلی نداشته باشد اما در سازمانی دیگر پوشیدن کتونی کار زیبایی نباشد .
برای اینکه بدانید چه کفش کارمندی مناسب اداره شما است بهترین کار توجه کردن به سایر همکاران است . ببینید که اکثر همکاران شما چه نوع کفشی را میپوشند و شما سعی کنید کفشی تقریبا شبیه همکارانتان داشته باشید . 

 

ست کردن کفش ها : 

کدام کفش زنانه اداری ؟ کدام شغل ؟
خیلی از خانم های شاغل دوست دارند تا مدل کفش زنانه اداری مناسب برای محیط کاری خود را بدانند ، برای مثال دوست دارند بدانند ، برای چه سمت و چه شغلی کدام کفش مناسب است ؟ اگر برای شما هم سوال شده با ما همراه شوید . از پزشکان و پرستاران شروع می کنیم ، برای شما بهترین کفش ها انواع کفش راحتی چرمی با پاشنه های کمتر از پنج سانتی متر است . برای شما استفاده از کفش های اسپرت به عنوان کفش زنانه اداری اصلا مناسب نیست . دلیل این مسئله نیز ارتباط عمده شما با مواد آلاینده مثل خون و تمیز نشدن کفش های اسپرت می باشد .
زنانی که وکیل یا حسابدار هستند ؛ در انتخاب کفش زنانه اداری می توانند هر مدلی شامل اسپرت و چرم را امتحان کنند . به شرط ان که کفش اداری پاشنه دار ان ها دارای یک پاشنه معقول و مناسب با قد و وزن انها باشد . 

زنانی که در شغل های مهندسی فعال هستند ، بهتر است کفش های آکسفورد یا کفش های اسپرت را امتحان کنند . این کفش ها برای حفاظت از پا در محیط های ناهموار مثل کارگاه ساختمانی مناسب تر است و در ضمن اکیدا سفارش می کنیم از نیم بوت های مخصوص کار که پا را از صدمه در برابر حرارت و اسید حفاظت می کنند ، نیز بهره ببرید . خطر همواره در کمین شما است و باید برای حفظ پاها و زیبایی آن برنامه ای کامل تر از سایر بانوان داشته باشید .

 

سخن اخر :
شاید غیر قابل باور باشد ، اما انتخاب صحیح کفش زنانه اداری می تواند روی سلامتی و روحیه فرد تاثیر بگذارد . این تاثیر به حدی قوی است که حتی می تواند بیانگر شخصیت افراد باشد ، برای مثال کسی که مد روز است ، فردی است که به علایقش اهمیت می دهد . زنی که کفش زنانه اداری پاشنه دار میپوشد ، خیلی خونسرد است . خانمی که کالج به پا می کند ، همیشه دوست دارد قابل قبول باشد. اگر کفش شما ناراحت باشد برای مثال دوخت شکالف آشیل خیلی برجسته باشد ، مداوم پشت پای شما زخمی می شود ، یا درد می کند . شما هم برای خلاصی از این درد هزار بار کفشتان را در می آورید و می پوشید . شاید برای خود شما این مسئله اهمیت نداشته باشد ، اما باعث سوء ظن همکارانتان می شود . فرض کنیم شما مهندس ناظر هستید و به عنوان کفش اداری یک کفش پاشنه بلند به پا کنید و سر ساختمان بروید . اگر خدای نکرده آجری روی پای شما بیفتد یا یک تیر آهن مطمئنا انگشت هایتان آسیب می بیند ، حتی ممکن است مچ پای شما در برود . با فرض این حالت ها خودتان قضاوت کنید ، آیا کفش کار نمی پوشید ؟ آیا شیک بودن مهم است یا حفظ سلامتی؟ 

 

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش  اداری شهرصندل کلیک کنید"