صندل رو فرشی زنانه

صندل روفرشی زنانه امروزه طرف ‌داران زیادی دارد چرا که تنوع در مدل‌های این نوع صندل بسیار به چشم می‌خورد . بانوان معمولاً دوست دارند برای میهمانی‌ ها از صندل‌  روفرشی زنانه استفاده نمایند . این صندل‌ها دارای تنوع رنگ‌ بندی و مدل‌ های گوناگون هستند و بانوان می‌توانند به‌ راحتی آن ها را با لباس‌ هایشان ست نمایند.

 

صندل زنانه روفرشی به‌ گونه‌ای طراحی شده است که بتواند پاسخگوی هر سلیقه‌ ای باشد که این خود دلیلی است بر انواع مختلف این صندل .  صندل روفرشی مجلسی ، صندل روفرشی راحتی و ... نمونه‌هایی از شیک‌ ترین انواع صندل روفرشی زنانه هستند . چنانچه دوست دارید در میهمانی‌ها و برای استفاده روزانه در منزل یک صندل زنانه راحتی خریداری نمایید ، صندل‌ های روفرشی زنانه می‌ تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

 

 

انواع صندل های زنانه روفرشی

 

 

به طور کلی ، صندل های روفرشی به دو دسته ی راحتی و مجلسی تقسیم بندی می شوند . صندل های روفروشی ساده از بیشترین محبوبیت در میان خانم های خانه دار برخوردار هستند . از آن جایی که به پا کردن صندلی روفروشی زنانه باعث می شود که شما بتوانید احساس راحتی بیشتری در پاهای خود داشته و با آسودگی خاطر به فعالیت های روزمره خود برسید . همچنین استفاده از صندل روفروشی مناسب و یا دمپایی خطر ابتلا به بیماری های عفونی قارچی و باکتریایی را کاهش دهد و در سالم نگه داشتن بهداشت پا موثر باشد .

علاوه برآن، بسیاری از مطالعات نشان می دهد ، مواقعی که فرد احساس آرامش و راحتی داشته باشد ، کارآیی و بهره وری بیشتری حین انجام کار و فعالیت های روزمره دارند و این دقیقا همان حسی است که پوشیدن یک جفت صندل روفرشی طبی و مناسب با راحتی ، سبکی و گرم کردن پاهایتان به شما منتقل می کند .

 

 اگر دمپایی روفرشی، با قالبی استاندارد طراحی شده باشد ، از فشار وارد شده از سطح زمین بر ساق و کف پای شما جلوگیری می کند به همین دلیل هنگام استفاده از صندل روفرشی ، دیگر با ایستادن های طولانی مدت که با ایجاد خستگی و ناراحتی برای شماست و سبب کاهش بهره وری شما حین کار می شود ، جلوگیری می کند .

 

نوع دیگر پرطرفدار صندل های روفرشی ، که صندل های مجلسی هستند نیز، بیشتر برای میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی کاربرد دارند اما توصیه می شود که از این نوع صندل ها برای مدت طولانی استفاده نکنید ، چرا که به مرور زمان با آسیب با ساق ، زانو و کمر می تواند سبب بروز مشکلاتی برای شما بشود .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش صندل زنانه کلیک کنید"

 

جنس صندل روفرشی زنانه

 

صندل های روفرشی از جنس های مختلفی ساخته می شوند مانند :

 

چرم:

صندل روفرشی چرمی بسیار در بین بانوان پرطرفدار است . استفاده از چرم در طراحی و تولید صندل ظاهری لوکس و شیک به آن می دهد به همین منظور بسیاری از خانم ها از این جنس صندل برای استفاده دائم در منزل بهره می گیرند .

 

از دلایل دیگر خرید صندل روفرشی عدم جذب آب و ایجاد حساسیت در پا می باشد . همچنین این جنس از صندل‌ ها بسیار راحت بوده و به‌ هیچ‌ وجه خشک و آزاردهنده نمی باشند .

 

پنبه:

صندل زنانه روفرشی پنبه ای مانع بروز هرنوع بیماری می گردد و در درمان مناسبی برای ترک‌های کف پا نیز به شمار می روند . این صندل ‌ها رطوبت پا را به خود جذب کرده و مانع قارچ پوستی در میان انگشتان پا می شوند . به همین دلیل و نیز به دلیل راحتی طرفداران زیادی دارند .

 

جیر:

جنس جیر صندل روفرشی زنانه موجب گرم شدن پاها در فصول سرد و در فصل زمستان می شود و مانع اذیت شدن پا در سرماست ، صندل ‌هایی از جنس جیر بهترین انتخاب برای حفظ پاها در برابر سرما هستند زیرا سرما را جذب نمی کنند .

 

 

نکات کلیدی در هنگام خرید صندل روفرشی زنانه

 

مدل صندل روفرشی زنانه :

یکی از مهم‌ ترین نکاتی که بانوان هنگام خرید صندل زنانه به آن توجه می‌کنند ، مدل صندل است . صندل‌ ها تنوع بسیار بالایی دارند و می ‌توانید با توجه به قیمت و سلیقه خود بهترین نمونه را انتخاب کنید .

 

به پوشش جلوی صندل زنانه توجه نمایید :

یک صندل مناسب زنانه ، صندلی است که از کف ، انگشتان ، رویه و پاشنه پا محافظت کند . معمولا مدل صندل روفرشی مجلسی با صندل‌های معمولی متفاوت است .

 

به زیره صندل روفرشی توجه نمایید :

صندل روفرشی زنانه ای انتخاب کنید که کفی آن نه خیلی سفت باشد که در هنگام راه‌ رفتن به پا آسیب وارد کند و نه آن‌قدر نرم و منعطف که به‌ راحتی خم شود.

 

به اندازه و سایز صندل توجه نمایید :

سایز صندل باید بر اساس طول و عرض پا ، قوس کف پا و نوع فعالیت‌های شما انتخاب شود صندل نباید در پای شما لغ بزند و یا تنگ باشد.

 

به آجدار بودن زیره صندل زنانه توجه کنید :

هنگام خرید صندل روفرشی زنانه جدید ، حتما به آجدار بودن صندل زنانه توجه کنید . و توجه کنید که کیفیت و میزان آج های صندل مناسب باشد. زیره های آجدار از لیزخوردن شما برروی سطوح لیز مثل سنگ و سرامیک جلوگیری می کند. به ویژه صندل زنانه هایی که در محیط های خیس می خواهید استفاده کنید باید زیره ای آجدار داشته باشد.

 

سخن آخر:

 

با پوشیدن یک صندل روفرشی شیک و زیبا می توانید استایل خود را جذاب تر کنید فروشگاه شهرصندل با داشتن انواع صندل روفرشی شیک زنانه ، انتخاب را برای هر سلیقه و نظری آسان کرده است . شما می توانید چند جفت از صندل را در رنگ های مورد علاقه ی خود تهیه کرده و آن را با انواع لباس خود ست کنید . سفارش انواع صندل روفرشی زنانه شیک به صورت آنلاین و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

 

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کفش صندل زنانه روفرشی شهرصندل کلیک کنید"