کیف زنانه

 

این اکسسوری های مهم زنانه از گذشته های دور وجود داشته اند و در طول زمان دچار تغییرات زیادی شده اند که می تواند موضوع مقالات و مطالعات تاریخی متعددی باشد. حتی عده ای پا را فراتر گذاشته و سعی کرده اند دریابند که چه چیزی باعث جذاب بودن این کیف ها از نظر خانم ها شده است که البته نتایج جالبی هم در پی داشته است و حقایقی درباره کیف زنانه را آشکار کرده است که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت و از ویژگی های خاص و استثنایی این اکسسوری های زیبا خواهیم گفت.

 

اولین استفاده از کیف در تاریخ

اولین استفاده ثبت شده از کیف دستی به قرن چهاردهم پیش از میلاد باز می‌گردد که در لوح‌های هیروگلیف مصر باستان کشف شده است . در این زمان مردم از چیزی برای حمل وسایل خود استفاده می‌کرده‌اند که نامی نداشته است و عبارت کیف دستی تقریبا از قرن نوزدهم ابداع شد و مورد استفاده قرار گرفت. کیف‌هایی که در مصر باستان توسط مردان حمل می‌شد شبیه کیسه‌هایی بود که به کمر خود گره می‌زدند و با خود همه جا می‌بردند .

 

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کیف دستی کلیک کنید"

 

چرا کیف ها میان خانم ها محبوب هستند؟

در میان این همه لباس و اکسسوری چرا کیف از اهمیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است؟ واضح است، چون کیف ها همراهان هرروزه ماه هستند که ما وسایل روزمره خود را در آن ها حمل می کنیم پس این اکسسوری ها هم کاربردی و مفید هستند و هم از نظر زیبایی و استایل اهمیت زیادی دارند و این اهمیت در طول تاریخ برای مردم به خصوص خانم ها آشکار شده است و این مساله هویت کیف مدرن امروزی را شکل داده است.

 

انواع کیف های زنانه

 

کیف ذوزنقه ای:

اگر کیف های مدل مربع، مستطیل و دایره خسته شده اید به سراغ کیف هایی که دو زاویه بیرون زده اضافه دارند و ذوزنقه ای هستند بروید . شما با هر بودجه ای می توانید صاحب یکی از این کیف ها که اغلب بزرگ و جادار هم هستند، شوید.

 

کیف های پاکت نامه ای:

این کیف ها به این دلیل پاکت نامه ای می گویند که شبیه پاکت نامه هستند و برای میهمانی ها و برنامه های رسمی و نیمه رسمی مناسب هستند.

 

کیف کوچک با دسته کوتاه:

این کیف های کوچک که دسته کوچکی روی بدنه کیف دارند لازمه هر خانمی است و برای شرکت در میهمانی ها مناسب است . دنیای مد نمناک توضیح داده است که این مدل کیف ها توانایی بالایی در فاخر و آراسته کردن ست یک خانم دارند. توانایی این کیف ها در همراه شدن با ست های رسمی تا اسپرت ویژگی قابل توجهی هنگام خرید است.

 

کیف با دسته فلزی:

 

برخی کیف های زنانه به جای دسته یا بند چرمی ، یک حلقه فلزی دارند. این کیف ها برای خانم های جوان مناسبند.

 

کیف پولی زنانه:

کیف پول زنانه یک کیف کوچک حمل پول و کارت‌های اعتباری است که تقریبا سایز جیب است . کیف پول‌ها صاف و تاشو هستند و قالبی مشخص برای جا شدن در جیب‌های شلوار، مانتو  و پالتو دارند .

 

نکات خرید کیف زنانه

 

: کاربرد کیف را مشخص کنید

اگر به دنبال مدلی هستید که بتوانید آن را با تعداد بیشتری از لباس هایتان ست کنید ، بهتر است به دنبال انواع ساده و بدون طرح بروید. رنگ های مشکی، سرمه ای، قهوه ای و سبز تیره از جمله رنگ هایی هستند که قابلیت هماهنگی بیشتری با رنگ های دیگر دارد. برای مثال رنگ قهوه ای می تواند با لباس های کرم و شیری استفاده شود. رنگ سبز نیز ترکیب خوبی را با نارنجی و زرد تشکیل خواهد داد.اگر می خواهید کیفی خریداری کنید که در آن از چند رنگ استفاده شده است باید به رنگ اصلی و زمینه دقت داشته باشید که یک رنگ خنثی باشد. هنگامی که رنگ لباس هایتان متنوع و بیشتر از 2 رنگ دارد حتما از کیف های تک رنگ استفاده کنید.

 

متناسب بودن سایز کیف و اندام شما:

همیشه به قد خود توجه داشته باشید. اگر جز خانم های قد بلند هستید اندازه کیف آنقدر مهم نیست ولی اگر از خانم ریز اندام هستید؛ سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که خیلی بزرگ نباشد. و به اصطلاح یک کیف مدل مینیاتوری انتخاب کنید. خیلی خوب است که با توجه به اندام خود و تناسب آن کیف خریداری کنید. باید اینرا متذکر شد خانم های به اصطلاح استایل سیب مانند هیچوقت از کیف های کوچک و یا بند کوتاه استفاده نکنند. زیرا ظاهر قشنگی برای آنان ندارد و سعی کنند انتخاب آنها کیف های بند بلند باشه. اگر خانمی اهل ورزش هست و هیکل ورزشکاری دارد نباید از کیف هایی به اصطلاح مریع یا مستطیل استفاده کنند. این افراد باید سراغ کیف هایی بروند که انحنا دارد مثل ؛ دایره و بیضی.

 

موقعیت استفاده خود از کیف را مشخص کنید:

بطور مثال ؛ اگر شما خانمی شاغل و یا کارمند هستید ، سعی کنید کیفی انتخاب کنید که علاوه بر جادار بودن آن ظاهری مناسب داشته باشد ؛ زیرا به راحتی بتوانید در جلسات و کنفرانس ها حضور پیدا کنید و مناسب آن موقعیت باشد. اگر بیشتر در جمع دوستان قرار می گیرید و اهل تفریح هستید ، بهتر است از کیف هایی خریداری کنید بزرگ باشد و به راحتی وسایل تان را قرار بدید. اگر به موقعیت مهمانی و عروسی دعوت شده اید باید از کیف های مجلسی و کوچک استفاده کنید. در حدی که یک لوازم آرایش کوچک مثل رژلب و آینه در آن قرار بگیرد؛ وهمچنین گوشی تلفن همراه تان را بتوانید در آن قرار بدهید. اگر زیاد اهل تنوع در استفاده از کیف نیستید؛ کیف های بند بلند یا کیف های کج گزینه مناسبی برای شما هستند.

 

اصول مد و فشن را مد نظر داشته باشید:

اگر شما طبق اصول مد و فشن تمامی آداب یک تیپ مجلسی را رعایت کردید ولی کیف مناسب آن را به دست نگرفته اید، تمامی زحمات شما به باد رفته است. زیرا تمام درخشش و جذابیت یک خانم شبک پوش در آخر به کیف او ختم میشود. و بهتر است اگر ظاهر و تیپ  مجلسی شما طرحدار است، یک کیف مجلسی ساده انتخاب کنید . و بالعکس آن ، اگر با ظاهری ساده در یک مجلس و میهمانی قرار است حاضر شوید، بک کیف طرحدار که دارای اکسسوری هست بهترین انتخاب شماست.

 

پیشنهاد ما به شما برای زمانی که میخواهید در مجلسی با ظاهر تمام مشکی حضور پیدا کنید، حتما از کیفی که رنگ غالب بر رنگ مشکی است، استفاده کنید. بطور مثال رنگهایی مثل رنگ طلایی یا نقره ای استفاده کنید. در مهمانی ها و مجالس از آنجایی که وسایل تان زیاد نیست کیف های دستی مورد مناسبی برای شماست.

 

سخن آخر :

این روزها در صنعت مد انواع و مدل های مختلف کیف زنانه و دخترانه از جنس های مختلف و در اندازه های گوناگون و سایز های متفاوت تولید می شوند. پس با توجه به نیازتان ، شغل تان و میزان استفاده تان در طول روز و میهمانی ها و مجالس کیف تان را انتخاب و خریداری کنید.

"برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های کیف دستی شهرصندل کلیک کنید"