ویژگی کفش طبی مردانه استاندارد

 

ویژگی های کفش طبی مردانه استاندارد ؛ امروزه کفش های زیادی در بازار با نام طبی به فروش می رسند زیرا کفش طبی برای بسیاری از افراد یادآور راحتی و سلامت پا می باشد اما نمی توان هر کفشی را کفش طبی دانست. کفش طبی مردانه استاندارد به دلیل قوس های استاندارد طراحی شده، نوع زیره، پنجه و کفی به کار رفته در آن از کفش های غیرطبی متمایز می شوند. کفش های طبی مردانه علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری کفش ویژگی های فنی جهت حفظ سلامت پا را رعایت کرده اند.

کفش طبی چیست

کفش طبی شامل کفی متحرک نیز می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد در هنگام پوشیدن انواع مختلفی از کفش‌های خود از آن استفاده نمایید. کفی طبی با توجه به شرایط پای شما طراحی و ساخته می‌شود تا راحتی بیشتری را ایجاد کند. این کفش در سایز و اندازه‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود به عنوان مثال شما می‌توانید از انواع مختلف کفش طبی که دارای پهنای متفاوتی هستند استفاده کنید تا در هنگام راه رفتن دچار درد و ناراحتی نشوید پوشیدن کفش طبی بسیار راحت است و شما در هنگام پوشیدن آن احساس خوبی خواهید داشت. قسمت کفی آن به خوبی از پاهای شما محافظت می‌کند و قابلیت جذب ضربه در این نوع کفش بسیار عالی است. این ویژگی‌ها باعث شده که کفش طبی به یک گزینه عالی برای افرادی تبدیل شود که دچار درد و ناراحتی پا هستند.

"برای مشاهده و خرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه کلیک کنید"

 

ویژگی های کفش طبی مردانه استاندارد

کفی قوس پا:

کفش های طبی دارای کفی های محافظ هستند که به خوبی از پا حمایت می کنند. قوس پا عملکرد فرد را هنگام راه رفتن و دویدن تحت تاثیر قرار می دهد و عامل اصلی درد پا و مچ پا است. این کفی ها با انتقال بخش قابل توجهی از وزن بدن به قوس، به کاهش فشار روی پاشنه و کف (به خصوص بالون زیر انگشت شست پا) کمک می کنند. در کفش های غیر استاندارد ناحیه قوس در توزیع فشار شرکت نمی کند.

تنوع گسترده در عرض:

کفش های طبی در عرض های مختلف تولید می شوند تا به طور دقیق تری متناسب با عرض پا باشند. اکثر این کفش ها در سایزهای باریک، متوسط، پهن و بسیار پهن موجود هستند.

عمق بیشتر:

کفش های طبی برای قرار دادن کفی های ضخیم و ارتوپدی، عمق بیشتری دارند و راحتی ایده آلی را فراهم می کنند که فشار کف پا را از بین می برد.

کفی های تخصصی:

کفش طبی با کفی سبک و ارگونومیک  که توسط متخصصین آن برای کمک به تسهیل حرکت پا ساخته شده است. این کفی ها بسته به نوع پا به راحتی قابل تعویض هستند.

پنجه صاف:

کفش های ارتوپدی مناسب، به دلیل داشتن پنجه پهن برای کاهش فشار و بد شکلی انگشتان، راحتی بیشتری به مصرف کننده می دهد. هم چنین پنجه پهن باعث می شود که انگشتان پا به راحتی در داخل کفش حرکت کنند.

 

مزایای کفش طبی

محافظت از پاها:

اگر از کفش های بی کیفیت و غیراستاندارد استفاده کنید. متاسفانه به مرور به پاهایتان آسیب وارد می شود. این آسیب ها می تواند به قسمت های دیگر بدن تان نیز سرایت کند. برای مثال کمر درد یا درد در ناحیه زانو می تواند از عوارض کفش نامناسب باشد.

بهبود گردش خون در پاها:

کفش طبی و استاندارد فرم مناسب دارد. هم چنین فضای کافی برای پاهایتان فراهم می کند. فرم مناسب و فضای کافی باعث می شود خون به خوبی درون پاهایتان گردش کند.

احساس راحتی:

از دیگر مشکلات کفش غیراستاندارد، ایجاد احساس ناراحتی در ناحیه پا می باشد. این احساس ناراحتی می تواند به شکل پادرد یا خستگی هنگام راه رفتن بروز کند. حتی ممکن است هنگام راه رفتن به صورت طبیعی نتوانید راه بروید.

سخن آخر:

کفش طبی استاندارد مناسب از بهترین گزینه های انتخاب برای پا است که از بیماری پوستی و عضلانی جلوگیری می کند. همان طور که طراحی و تولید کفش طبی برای زنان، مردان و کودکان متفاوت است اما از یک قانون و رویه ساخت برای همه نوع آن استفاده شده و قوس و برآمدگی پا در نظر گرفته می شود.

 

در نتیجه با رعایت استانداردها و حفظ کیفیت کفشی که شما را از هر نوع بیماری و فشار از ناحیه پنجه به پا دور می کند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

"برای مشاهده وخرید متنوع ترین مدل های کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید"