راهنمای انتخاب کفش ساقدار سفید مردانه ، دلیلی که باعث شده کفش اسپرت سفید به قهرمانی برای بسیاری از افراد خریدار کفش‌های ورزشی تبدیل شده است

این است که کفش سفید مردانه  واقعا یک محصول منحصر بفرد است کفش های کلاسیک مردانه از یک سبک خیابانی گرفته تا یک جز از یک کمد لباس کلاسیک قابل استفاده هستند.

راهنمای انتخاب کفش ساقدار سفید مردانه


"جهت مشاهده و خرید کفش اسپرت سفید  مردانه کلیک کنید"

 


بهترین کفش‌های کتانی سفید برای مردان

چیزی بیش از یک جز از کمد لباس هستند. آنها پایه هرم غذایی لباس‌های مردانه هستند، کفش اسپرت مردانه، جفت کفش‌هایی هستند که احتمالاً بیشتر از هر کفش دیگری در کمد خود به آن دست می زنید.

نحوه ست کردن کفش سفید اسپرت

کفش سفید باعث می شود تا جوانان، افراد مشهور روی فرش قرمز ظاهری شیک داشته باشند. اکثر این کفش ها چه پاشنه کوتاه چه پاشنه بلند، چه ساق کوتاه و چه ساق بلند، از چرم درجه یک یا بوم سرد و با داقل جزئیات ساخته شده اند.

اگر به طراحی مینیمالیستی علاقه دارید حتما یک جفت کفش اسپرت سفید در کمد خود دارید. بعد از اینکه یک کفش اسپرت سفید خریداری کردید

احتمالا به دنبال ست کردن آن با لباس های خود هستید. در ادامه ما به شما می گوییم که با چه لباس هایی می توانید کفش سفید خود را بپوشید.

کفش اسپرت سفید و شلوارک سفید

شلوارک و کفش‌های اسپرت سفید می‌توانند کاملا شیک به نظر برسند. شما از این استایل می توانید در هوای گرم استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است کفش های سفید باریک را انتخاب کنید و جوراب نپوشید.

یک تی شرت ساده، شلوارک راحت همراه با کفش اسپرت سفید یک ظاهر شیک را ایجاد می کند.

کفش های بوم گزینه ای خنک تر هستند اما بسیار ارزان تر به نظر می رسد. بنابراین اگر لباس های گران تر مانند کت شلوار را می پوشید از کفش های اسپرت چرمی مردانه  استفاده کنید.

کفش سفید و شلوار جین مشکی

کفش های سفید که مستقیما وارد مینیمال ترین لباس های مردانه می شوند،

انتخابی ساده برای افرادی است که عاشق پوشیدن شلوارهای جین مشکی هستند.

  • کفش های سفید و لباس های راه راه ضخیم

این استایل از فرهنگ آمریکا الهام گرفته شده است. برای داشتن ظاهری متمایز می توانید لباس هایی که دارای راه راه های کم هستند را با کفش خود ست کنید.

همچنین می توانید شلوارهایی که در پایین خود ست دارند را استفاده کنید. یک هودی شیک هم می تواند کاربردی باشد.

  • کفش سفید اسپرت و شلوار جین تنگ

یکی دیگر از سبک هایی که می توانید برای خود انتخاب کنید این است که کفش اسپرت سفید خود را با شلوار جین تنگ بپوشید.

اگر به دنبال یک تیپ شیک تر هستید می توانید کت جین و لباس های یقه دار را کنار بگذارید و به دنبال رنگ هایی باشید که هارمونی را حفظ می کند.

  • کفش سفید و کت و شلوار

با یک کت شلوار و یک جفت کفش اسپرت سفید می توانید ظاهری غیر رسمی ایجاد کنید. این تیپ برای شب هایی بیرون می روید ایده آل است. سعی کنید جوراب نپوشید. جلیقه را کنار بگذارید و سعی کنید کراوات مناسبی را استفاده کنید.

راهنمای انتخاب کفش ساقدار سفید مردانه

و در آخر

رنگ سفید یکی از رنگ های خنثی است که با اکثر استایل ها، خصوصا اسپرت ست میشود . کفش اسپرت سفید ساقدار یکی از بهترین گزینه ها است برای زیبا تر شدن استایل شما .


"جهت مشاهده کفش های اسپرت مردانه شهر صندل کلیک کنید"