ترند ترین مدل های کیف دستی زنانه به این معنی که زمان آن فرا رسیده است. که از شر تمام چمدان های سال 2022 خلاص شوید و با کیف های تازه یعنی کیف های دستی وارد سال 2023 شوید.

شما همیشه نمی توانید از نظر احساسی شروع جدیدی داشته باشید. اما حداقل می توانید یک وسیله جانبی سرگرم کننده جدید داشته باشید که به شما کمک کند تا تصمیمات خود را برآورده کنید.

ترند ترین مدل های کیف دستی زنانه

ترند ترین مدل های کیف دستی زنانه

  • کیف کمری

شاید نخواهید چیز زیادی یا اصلاً چیزی را در سال 2023 حمل کنید. با این کیف های کمربندی شیکی که فقط وسایل ضروری را در خود جای می دهند، هندزفری کنید.

  • کیف بزرگ

به گفته رایان کلمان، «هرچه کت و شلوار بزرگتر ، کیف هم به همان اندازه بزرگتر!». وقتی صحبت از ترند می شود، نسبت حداکثری حاکم است. ایده اینجا این است که انگار همه چیز را همراه با سینک آشپزخانه حمل می کنید.» این کیف‌ها می‌توانند همه چیز، از جمله لپ‌تاپ، عینک آفتابی، بطری آب، کفش، حتی امیدها و رویاهای شما را در خود جای دهند.

  • کیف پولکی

فکر کنید: یک لباس بالدار که به صورت کیف دستی ساخته شده است، یخ های ساخته شده از کریستال یا حاشیه های ساخته شده از برق. نشان ندادن مداوم حرکت و درخشش این نوزادان سخت خواهد بود، اما چرا متوقف شوید؟ انرژی شخصیت اصلی شما در 2023 خواهد بود!

  • کیف جیب دار

برای کسانی که در سال جدید سازماندهی بیشتری دارند، این کیف های جیب دار اغراق آمیز را امتحان کنید. لویی ویتون، ورساچه، فراگامو و بسیاری دیگر در این روند فوق‌العاده عملی برای بهار 2023 شرکت کردند

و ما مطمئن هستیم که این روند تا سال جدید ادامه خواهد داشت. وسائل خود را مانند افرادی که در زندگی خود هستند تقسیم کنید! البته به روشی سالم.

  • کیف دسته دار

این کیف ،فوق العاده زنانه ،برای فصل آینده است، و هیچ چیز مانند یک کیف دسته دار خوب نشان از کلاس یا ظرافت ندارد. با این حال، لازم نیست شبیه یک مادربزرگ باشید که یکی را حمل می کند. برای بهار 2023 استایل های به روز ارائه کردند، اما اگر می خواهید جلوتر از منحنی ها باشید، این سبک ها را بررسی کنید.

  • کیف زره زنجیری

هر کمد واقعی Y2K می‌داند که کیف زنجیری برای شب‌هایی که در بیرون در حال گردش هستید یا ناهارهای معمولی مناسب است. دخترانه با کمی لبه، این کیف ها می توانند با هر لباسی ست شوند.

  • کیف گلدار

همه ما در مورد کلیشه ها شنیده ایم، جمله ای که بیش از حد در مد مورد استفاده قرار می گیرد و من از مطرح کردن آن متنفرم، اما همه برندهای مورد علاقه شما در این فصل در باند فشن ها دنبال آن رفتند. از مدل های آنتوریوم Loewe گرفته تا طرح‌های گل‌های درخشان در Valentino، طرح های گلدار دوباره برای فصل بهار اینجاست.


"جهت مشاهده و خرید کیف های دستی زنانه کلیک کنید"