انواع کفش لاکچری زنانه بی شک تمام بانوان از اهمیت انتخاب یک کفش زیبا و مناسب در استایلشان آگاه هستند. به همین دلیل است که در زمان خرید حساسیت زیادی به خرج میدهند و همواره در تلاشند زیباترین کفش را خریداری کنند.

داشتن اطلاعات کافی از مدل های مختلف کفش زنانه یکی از راه هایی است که به خرید مناسب بانوان کمک خواهد کرد. علاوه بر آن انتخاب فروشگاه مناسب برای خرید که تمامی کفش های زیبا و لاکچری در آن وجود داشته باشد از دیگر مواردی که به خرید راحتتر کمک میکند. اما توجه کنید تنها خرید کفش زیبا ملاک نیست بلکه کفش انتخابی شما باید با استایلتان هماهنگ باشد تا بتواند زیبایی آن را دو چندان نماید.

انواع کفش لاکچری زنانه در فروشگاه شهرصندل

یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های کیف و کفش در گرگان، می باشد که انواع مدل های کفش از جمله کفش های مجلسی، ست، بوت، صندل های تابستانی و ... در زیباترین و جدیدترین مدل های کفش زنانه در آن وجود دارد و بانوان میتوانند به راحتی با مراجعه حضوری و یا از طریق سایت اینترنتی آن انواع مدل ها را مشاهده و خریداری نمایند. در ادامه شما را با انواع مدل های کفش زنانه آشنا میکنیم:

آشنایی با مدل های مختلف کفش زنانه

  • کفش زنانه مدل پامپ

پامپ ها یکی از رایج ترین کفش های زنانه هستند که دارای پاشنه های کوتاه و راحت می باشند و به علت نداشتن هیچگونه بند و سگکی پوشیدن و در آوردن آن راحت است.

کفش های پامپ برای شرکت در مهمانی های رسمی و یا جلسات کاری انتخاب مناسبی می باشند. چرا که در کنار داشتن ظاهری رسمی راحتی پای را فراهم می آورند.

انواع کفش لاکچری زنانه

  • کفش پاشنه 3 سانتی

کفش پاشنه 3 سانتی را میتوان یکی از انواع کفش های پاشنه کوتاه زنانه دانست که ظاهر پاشنه این مدل در انواع مختلفی در بازار موجود است.

این کفش ها فشار زیادی به پا وارد نمیکنند بنابراین بانوان میتوانند از آن برای قرار های رسمی، مکان های اداری و ... استفاده نمایند. همچنین انواع مدل های کفش پاشنه 3 سانتی دارای تزیینات خاصی هستند که برای شرکت در مجالس مناسب است.

  • کفش زنانه پاشنه 10 سانتی

کفش هایی با پاشنه 10 سانت برای شرکت در مراسم و مهمانی ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما پوشیدن آن بسیار سخت است و در طولانی مدت منجر به خستگی و اذیت شدن پا می شود.

پاشنه این کفش ها نازک و بلند می باشد که ظاهری بسیار شیک به استایل شما میبخشد و منجر میگردد شما قد بلند تر و خوش استایل تر به نظر برسید.

امروزه انواع طرح و رنگ های کفش پاشنه 10 سانتی در بازار موجود است که به راحتی میتوانید آن را با انواع لباس های مجلسی ست و هماهنگ کنید.

  • کفش زنانه مدل پاشنه تخم مرغی

پاشنه تخم مرغی ها در دسته کفش های راحتی قرار میگیرند که میتوان برای قرار های روزمره از آن استفاده کرد. در کفش های پاشنه تخم مرغی معمولا محل اتصال پاشنه با زمین سطح کمی را در بر میگیرد. البته باید بدانید که کفش های پاشنه تخم مرغی جز کفش های قدیمی زنانه به حساب می آید و کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

  • کفش زنانه مدل اسپول لوییس

کفش زنانه اسپول لوییس نیز از کفش های پاشنه بلند زنانه است که قدیمی بوده و امروزه چندان مورد استفاده بانوان قرار نمیگیرد. این کفش ها دارای پاشنه های کمر باریک است که قسمت بالا و پایین آن پهن تر از قسمت میانی آن است.

  • کفش زنانه مدل پلتفورم

پلتفورم ها معمولا دارای پاشنه می باشند اما پاشنه آن ها دارای لژ است و از این رو پوشیدن آن ها احساس نارحتی ایجاد نمیکند.

چرا که فشار وارده را در کل کفش پخش میکنند و این موضوع راحتی بیشتری را ایجاد میکند. اندازه پاشنه کفش های پلتفورم معمولا 10 سانتی متری است که کمک میکند شما قد بلندتر دیده شوید.

حدود 2 تا 3 سانتی متر از پاشنه کفش های پلتفرم لژ می باشد که در زیر پنجه آن قرار دارد. به بیان دیگر میتوان گفت کفش پلتفورم ترکیبی از کفش های پاشنه بلند و لژ دار است.

در گذشته این کفش ها برای اجرای نمایش مورد استفاده قرار میگرفت اما امروزه یکی از مدل های محبوب بانوان برای انتخاب کفش است.

  • کفش زنانه مدل چانکی

کفش های چانکی و پلتفورم را میتوان تقریبا مشابه هم دانست. اما تنوع کفش های پلتفورم بیشتر می باشد. کفش زنانه مدل چانکی دارای پاشنه های مستطیلی شکل هستند و در ارتفاع های مختلفی در بازار وجود دارند.

امروزه کفش های چانکی در تمامی انواع بوت، کفش پاشنه بلند و .... طراحی شده است. اما باید بدانید استفاده از این مدل برای شرکت در مراسم و مجالسات رسمی مناسب نبوده و معمولا برای استایل های خیابانی مورد استفاده قرار میگیرد.

  • کفش زنانه مدل میول

میول ها یکی از محبوب ترین کفش های تابستانی زنانه هستند که بی شک مدل های مختلف آن را مشاهده کرده اید. چرا که این مدل از کفش های زنانه در صنعت مد و پوشاک به یک ترند تبدیل شده است. قسمت پشتی میول ها باز است. همچنین میتوان ظاهر این کفش ها را شبیه به دمپایی های جلو بسته دانست. میول ها را میتوان با انواع مانتو جلو باز، شلوار جین جذب، شلوار بگ و .. ست و هماهنگ کرد.انواع کفش لاکچری زنانه بانوان میتوانند از این مدل در قرار های روزمره و خیابانی و یا در مهمانی های خانگی استفاده کنند.

  • صندل های زنانه مدل گلادیاتور

قدمت استفاده از صندل های گلادیاتور به سال ها قبل باز میگردد به طوری که مردم غارنشین برای غار گردی از این مدل صندل ها استفاده میکردند.

مدت هاست این مدل از کفش های زنانه وارد صنعت مد و پوشاک شده است و همواره طرفداران بسیاری داشته است. این صندل ها با استایل های تابستانی، پیراهن، شلوارک و ... به راحتی ست و هماهنگ می شوند. ظاهر صندل های گلادیاتوری دارای کفی صاف و بندهای بلند تا زانو می باشد که دور پا پیچیده می شود و ظاهر زیبایی ایجاد میکند.(بهترین مدل های صندل زنانه و دخترانه)

  • چکمه های لیتا

چکمه های لیتا بر گرفته از نام یک فرد گیتاریست به نام لیتا فورد است که همواره از کفش لیتا در استایل خود استفاده میکرد. این کفش ها امروزه در دسته محبوب ترین مدل های کفش زنانه و مردانه قرار میگیرد و اندازه آن ها معمولا تا ساق پا است. چکمه های لیتا قادرند به راحتی از پا در برابر سرما و عوامل مختلف محافظت نمایند و از این رو بیشتر در روزهای سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد. این چکمه ها دارای زیره 2 اینچی و پاشنه 5 اینچی هستند و جنس زیره آن ها بسیار محکم و ضخیم می باشد.(بوت ساق بلند زنانه)

  • کفش های گیوه ای زنانه

کفش های گیوه ای در واقع طرح و ظاهری سنتی دارند اما امروزه توجهات بسیاری از جوانان را به خود جلب کرده اند. امروزه انواع کفش های گیوه ای در مدل های زنانه و مردانه در بازار موجود هستند که در ساخت آن ها از نخ پنبه، ابریشم و ...  و برای قرار های روزانه، پیاده روی و ... انتخاب مناسبی است. (کفش های گیوه ای قدیمی ترین کفش ها در کشور ما می باشند.