چند مدل از جدیدترین دمپایی روفرشی دخترانه و زنانه،دمپایی زنانه روفرشی، دمپایی راحتی با طراحی زیبا و نفیس است که امروزه به عنوان یک اکسسوری زیبا برای پای خانم ها در خانه تلقی می شود و باعث می شود خانم ها در خانه احساس زیبایی و راحتی بیشتری داشته باشند.

انواع نمونه های دمپایی حوله ای زنانه بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد و مدل های شیک برای مهمانی های کوچک و مهمانی های خانوادگی مناسب است.

از طرفی این دمپایی های بسیار راحت مدل های زیبایی نیز دارند که برای پای دختران مناسب است و با ظاهر زیبا و زیبای خود، پوشیدن آن را برای کودکان در زمستان آسان می کنند. دمپایی زنانه روفرشی در متریال های مختلف و طرح های منحصر به فرد مانند فانتزی و حوله ای و … در بازار موجود است.

دمپایی روفرشی چیست؟

دمپایی ابزار بسیار مفیدی برای مراقبت از پا است، بسیاری از افراد در خانه و محل زندگی خود از آن استفاده می کنند. بسیاری از خانم ها دوست دارند در خانه دمپایی بپوشند. البته شاید پوشیدن دمپایی روفرشی زیبا یک عادت یا چیزی باشد، اما باید دانست که پوشیدن دمپایی روفرشی، کمر درد و زانو درد را در خانم ها کاهش می دهد.

یکی از علل کمردرد و زانو درد در خانم ها این است که خانم ها در حین انجام کارهای روزمره به مدت طولانی روی پاهای خود می ایستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به پوشیدن دمپایی روی فرش عادت دارید، باید در انتخاب دمپایی روفرشی زنانه ای که انتخاب می کنید نرم و منعطف و راحت باشند دقت کنید.

استاندارد بودن تا کنون با توجه به سلیقه خانم ها مدل های زیادی از دمپایی در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و عرضه شده است تا هرکس بنا به میل خود زیباترین را انتخاب کند.

انواع دمپایی روفرشی زنانه و دخترانه

چند مدل از جدیدترین دمپایی روفرشی دخترانه و زنانه همانطور که کفش و لباس با توجه به نوع متریال و طرح، رنگ ها و انواع مختلفی پیدا کرده است، دمپایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال به بررسی انواع دمپایی شیک زنانه مناسب برای منزل می پردازیم.

  • دمپایی مجلسی زنانه: این مدل دمپایی یکی از محبوب ترین دمپایی ها برای استفاده در مهمانی ها و مجالس می باشد. ظاهر شیک و زیبای آن استایل زیبایی به خانم ها می دهد اما از آنجایی که این نوع دمپایی برای مجالس و مهمانی ها در نظر گرفته شده است، بیشتر به دلیل زیبایی آن مورد توجه قرار می گیرد و استفاده طولانی مدت در منزل توصیه نمی شود.
  • دمپایی روفرشی فانتزی: این مدل از دمپایی ها یکی از خاص ترین دمپایی های فرشی است که بسیاری از دختر خانم ها و خانم های جوان آن را دوست دارند، طراحی زیبای این نوع دمپایی ها آن ها را هم در منزل و هم در مهمانی ها مناسب می کند و حتی می تواند با لباس های شما هم ست شود.
  • دمپایی روفرشی عروسکی: این مدل از دمپایی ها مانند دمپایی های فانتزی برای دختران جوان جذاب است. دمپایی های عروسکی در طرح های متنوعی تولید می شوند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.
  • دمپایی روفرشی طبی: دمپایی روفرشی طبی اغلب توسط خانم هایی استفاده می شود که احساس درد و ناراحتی در پاها یا کمر دارند، طبق تجویز پزشک. این محصولات اغلب با چسب ساخته می شوند تا هنگام پوشیدن احساس راحتی کنند.

پرفروش ترین مدل های دمپایی‌ روفرشی زنانه


کفش صندل زنانه روفرشی گلارا

جنس رویه: چرم صنعتی
جنس زیره: پی یو
قالب: نرمال
ارتفاع لژ: 3 سانتی متر
ویژگی ظاهری: کاملا طبی
کاربرد: مناسب برای دورهمی ها ، استفاده روزانه در منزل و محل کار …


کفش صندل زنانه راحتی درنا

جنس رویه: Eva
جنس زیره: Eva
قالب : نرمال
کاربرد: میتوان در محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی، حیاط و باغ از آنها استفاده کرد
بسیار سبک و کیفیت عالی


کفش صندل زنانه راحتی ونیز

جنس رویه: Eva
جنس زیره: Eva
قالب : نرمال
کاربرد: میتوان در محیط هایی مثل سرویس های بهداشتی، حیاط و باغ از آنها استفاده کرد
بسیار سبک و کیفیت عالی


کفش صندل زنانه کنفی Chloe

جنس رویه: کنفی
جنس زیره: پی یو طرح کنفی
قالب : نرمال
ارتفاع لژ: 5 سانتی متر