معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه، برند لویی ویتون از سال 1854 میلادی تا به امروز، به عنوان یکی از برندهای شناخته شده و مطرح جهانی در حوزه مد و فشن است که به دلیل تولید محصولات چرمی درجه یک توانست شهرتی جهانی پیدا کند.

کفش های لویی ویتون زنانه و مردانه که در مقایسه با دیگر محصولاتش نسبتاً جدیدتر هستند هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود. این برند لوکس، مدل های منحصر به فردی تولید کرده است که هر فرد خوش پوشی را به خود مجذوب خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد را به شما معرفی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

کفش لویی ویتون زنانه Ankle Boot

اولین کفش لویی ویتون زنانه که می‌توانیم آن را به عنوان بهترین و پرطرفدارترین مدل های کفش زنانه لویی ویتون هم معرفی کنیم، کفش Ankle Boot است. این کفش چرمی ساده زنانه  را آن کروتیس Anne Curtis برای اولین بار در همایش برند در سئول به پا کرد.

کفش لویی ویتون زنانه Laureate Desert Boot

اگر به دنبال یک کفش لویی ویتون زنانه برای پوشش روزمره خود هستید، این بوت که اولین بار توسط Nadine Lustre پوشیده شد می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. رنگ شنی این کفش در کنار طراحی بندی و اسپرت آن، استایل شما را به شدت منحصر به فرد و جذاب خواهد کرد.

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه

کفش لویی ویتون زنانه Black LB Archlight Sneakers

کفش‌های اسپرت لویی ویتون با نام LV Sneakers روانه بازار جهانی شدند. این مدل از کفش های لویی ویتون زنانه، برای استایلهای روزمره زنان امروزی، بهترین گزینه خواهد بود. این کفش در ترکیب جامپ سوت و جاگرهای جذاب می‌تواند استایل شما را به شدت تاثیرگذار کند.

 کفش لویی ویتون زنانه LV Beaubourg Ankle Boot

کفش لویی ویتون زنانه LV Beaubourg Ankle Boot درست همانند گزینه اول معرفی شده، یک نیم بوت کلاسیک و ساده است که با طراحی منحصر به فرد LV و به رنگ قهوه‌ای طراحی و تولید شده است. این بوت از شما یک فرد استایلیش و خوش پوش خواهد ساخت.

کفش لویی ویتون زنانه LV Swift Loafers

از معروف‌ترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه همین کفش‌های لوفر سویفت است که می‌تواند با هر سبک استایلی ترکیب شود. این کفش‌ها، لوفرهای پاشنه بلندی هستند که از چرم درجه یک طراحی شده‌اند و بسیار راحتند. ترکیب LV Swift Loafers با استایل حرفه‌ای کاری، می‌تواند از شما یک رئیس تاثیرگذار بسازد.

6. کفش لویی ویتون زنانه Lock It Flat Mule

کفش لویی ویتون زنانه Lock It Flat Mule، یک صندل مینیمال، راحت و لوکس است که توسط طراحان لویی ویتون طراحی شده است. این کفش برای استایل‌های تابستانی، بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود.

 کفش لویی ویتون زنانه LVXUF Stellar Sneaker Boot

LVXUF Stellar Sneaker Boot یک کفش لویی ویتون زنانه ساق دار است که طراحی شگفت انگیز در کنار راحتی آن در هنگام پوشیدن، از این کفش یک محصول منحصر به فرد ساخته است. برای استایلهای روزمره و اسپرت، این کفش می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

معرفی بهترین مدل های کفش لویی ویتون زنانه

دیگر مدل های کفش لویی ویتون زنانه

از دیگر مدل های معروف کفش لویی ویتون زنانه، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Time Out Sneaker
  • LV Archlight Sneaker
  • Laureate Platform Desert Boot
  • Silhouette Ankle Boot
  • LV Janet Ankle Boot
  • Revival Mule
  • Podium Platform Sandals
  • Urban Twist Pumps