برترین کفش های مردانه از چرم،هنگام ایجاد یک کمد لباس، یک اصطلاح رایج وجود دارد که همه مردان باید به آن توجه داشته باشند ” با نگاه کردن به کفش های یک مرد میتوانید متوجه شیک بودن آن شوید.

در حالی که ممکن است کت و شلوار شما دوخته شده باشد و پیراهن و کراوات شما با هم هماهنگ باشند. یک لباس ممکن است با کفش نامناسب کاملاً از بین برود، که به این معنی است که انتخاب کفشِ صحیح ضروری است. برترین کفش های مردانه از چرم یکی از این موارد است.

در ادامه، ما سه مورد از برترین کفش های مردانه از چرم را برای اضافه کردن به کمد لباس‌های کاری‌تان ذکر کرده‌ایم. حتی سرمایه‌گذاری روی یک یا دو جفت خوب در مشکی و قهوه‌ای برای ست کردن با کت و شلوارهایتان در محیط کاری، کمک زیادی به شیک شدن شما می‌کند.

برترین کفش های مردانه از چرم

کفش آکسفورد مردانه

اگر قصد دارید فقط یک مدل کفش را در کمد لباس خود انتخاب کنید، مدل آکسفورد بهترین انتخاب خواهد بود. نه تنها این یک کفش همیشه شیک با ظاهری حرفه‌ای است، بلکه سال‌هاست که مد بوده و خواهد بود.

یک جفت مشکی برای ست کردن با کت و شلوارهای خاکستری می تواند انتخاب خوبی باشد، در حالی که یک جفت چرمی قهوه ای تیره یا خرمایی مکمل خوبی برای سایه های مختلف آبی از جمله سرمه ای است.

کفش مردانه آکسفورد همچنین دارای طیف وسیعی از رنگ ها و الگوها است. بنابراین به احتمال زیاد می توانید جفت مناسبی را برای ست کردن با هر کت و شلواری که انتخاب می کنید پیدا کنید.

شما می توانید کفش آکسفورد چرمی را با بندهایش که بیشتر بین دو بال در دو طرف بالای کفش پنهان می شود که زبانه و بند کفش را می پوشاند از سایرین متمایز کنید (این تکه کفش امتداد بخشی است به نام ربع). این کفش به مردان این امکان را می‌دهد که بند‌های خود را بدون بیرون زدن ببندند، که ظاهری تمیز و مرتب به پاهای شما می‌دهد.

کفش بروگ مردانه

کفش بروگ دقیقاً شبیه کفش آکسفورد است. اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شوید که سوراخ‌های کوچکی به شکلی پیچیده در قسمت‌های مختلف کفش ایجاد شده است. سوراخ‌ها با استفاده از فرآیندی به نام broguing در آنجا قرار گرفتند، که البته نام سبک کفش از آنجا می‌آید.

همچنین چند نوع مختلف بروگ وجود دارد. بروگ کامل (همچنین به عنوان نوک بال نیز شناخته می شود). دارای یک قطعه مواد اضافی روی انگشت پا است که وقتی از بالا به آن نگاه کنید، می تواند به نظر برسد که حرف “W” یا “M” را تشکیل می دهد. نیم‌بروگ همچنین دارای یک قطعه اضافی از مواد سوراخ‌دار روی پنجه‌ی پا است

اما به‌جای اینکه به شکلی درآید. به سادگی به یک خط مستقیم در دو طرف کفش ختم می‌شود. همچنین یک ربع بروگ وجود دارد که هیچ جزئیاتی روی انگشت پا ندارد. به جز نوار کوچکی از بروگ در همان جایی که کلاهک پنجه نیمه بروگ به پایان می رسد.

بروگ، در تمام اشکال مختلف آن، ظاهر عجیب‌تری نسبت به آکسفورد ساده دارد و به کسانی که به دنبال ارائه یک بیانیه مد هستند. بسته به طراح، الگوهای بروگ می‌توانند انواع و اقسام ظاهری را به خود بگیرند که انتخاب‌های بالقوه زیادی را به مصرف‌کننده فهیم ارائه می‌دهد.

برترین کفش های مردانه از چرم

کفش لوفر مردانه

این یکی دیگر از مدل‌های کفش کلاسیک است که در سال‌های اخیر در طیف گسترده ای بازگشته است. کفش‌های لوفر اخیراً به یک ترند اصلی کفش‌های زنانه تبدیل شده‌اند (از جمله کفش‌های بدون پشتی و سایر انواع سرگرم‌کننده)، مانند کفش‌های قایق به سبک لوفر و سایر مدل‌های غیررسمی‌تر. لوفر به عنوان یک کفش لغزنده بدون بند تعریف می شود، اگرچه می تواند سگک یا بست تزئینی داشته باشد. ممکن است در مورد پنی لوفر شنیده باشید، که دارای یک شکاف کوچک در بالای کفش است .

سخن پایانی

در این مقاله سعی شدن به سه مدل از برترین کفش های مردانه تولید شده از چرم که در واقع این مدل کفش ها تکمیل کننده استایل مردانه هستند. شهرصندل به عنوان نمایندگی کفش چرم با معرفی برترین تولیدی های کفش چرم این امکان را به مخاطبین خود می دهد تا با بهترین برند های کفش چرم آشنا شوند. همچنین شهرصندل برای تمامی محصولات خود ضمانت 7 روز تست و عودت را نیز دارد که با خیال راحت می توانید اقدام به خرید جدیدترین کفش مردانه کنید.